sobota, 28 lutego 2015

Sesja z klubem i nagle powiekszenie klubu... :O

Brakuje czterech osób, ale generalnie jest tu większość klubu ;)

Hejo! C:

   Dzisiaj było dość spore spotkanie klubu :D Nagle klub się rozrósł i dołączyły do nas 2 osoby... Razem to chyba 14 osób w klubie. Hyhy zdałam sobie właśnie sprawę, że już kolejny post jest o klubie, ale co tam! Lepszych tematów nie mam xD Najpierw spotkałyśmy się wszystkie w Moorland, a stamtąd pojechałyśmy do FP na ognisko... Mondry Melord wynalazł nowy sposób na wyganianie nie zaproszonych gości :') Po prostu siadanie w nich xD 3/3 osoby uciekły xDDD 
   Ludzie jak widzą jakieś zbiorowisko (a teraz zdarza się to częściej, bo w klubie jest nas coraz więcej) to od razu się przyłączają ;_; Stoją koło nas albo idą za nami... Zaczęłam takie osoby po prostu brać do ignorowanych, bo to jest strasznie denerwujące :\

Jak widać i tutaj ktoś nas śledzi... Ale trudno. W Moorland było wtedy dużo więcej
osób na doczepkę, ale potem sie rozeszli xD
   Po ognisku i skokach do wody wpadłyśmy do Centrum Handlowego do kawiarni, a potem tradycyjnie mnie wywaliło -_- Dużo osób jest przeciwko CH, bo podobno zbyt często wyrzuca ich przez nie z gry T_T Nie jest to przez CH a przez ludzi xD Każdy po aktualizacji chce zrobić misje i dlatego tyle ludzi wchodzi na serwer, a im więcej graczy na serwerze tym większe przeciążenia, lagi...
   SSO stale przybiera na wielkości i te słabsze komputery (np. mój) nie wyrabiają... Niektórzy mają pretensje do SSO, ponieważ SSO w pierwszej kolejności dodaje ubrania, nowe tereny a nie np. te nowe funkcje których chcą gracze... Ludzie xDD Przecież oni mają już wszystko zaplanowane. Tego i tego dnia dodać ten i ten obszar i muszą się tego trzymać, mają przewidziane już aktualizacje i pewnie wykonany cały teren Jorvik tylko po prostu nie mogę tego wszystkiego na raz dodać... Dodatkowe funkcje lekko burzą pewnie te plany, więc trzeba czekać ;)

Za mało tych krzeseł xD

17 komentarzy:

  1. Macie takich geniuszy wybierania kogo wyrzucić że nwm. -_- Od wczoraj należałam do was a dziś...MUSIELI MNIE WYRZUCIĆ!
    Antoinette Bravefall
    P.S Nienawidzę tego kto rozkazał mnie wyrzucić!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antoiette przykro mi, ale nie spełniałaś warunków i nie powinnaś wyżywać się w komentarzu na moim blogu

      Usuń
    2. Nie dziw się..
      Mel

      Usuń
    3. Jak to nie dziw się? Napisałam już na waszej stronce.

      Usuń
  2. Z tego co sie domyślam to ty Julia nie skakałaś do wody ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Jestem tam, jestem tam, jestem tam! Widać moją Myszkę i część mnie (jak zwykle patrze się nie tam gdzie mam -_-), JEEEEEEEJ! XD. Było super. A w CH pożerają mnie schody... Wchodzę na nie i stoję na samym dole... Schody sobie jadą, a ja stoję i czekam chyba na zbawienie... Nie mogę się ruszyć tylko muszę relognąć, żeby być wolna... A KTOŚ (tak o tobie mówię Mel, o tobie XD) cały czas się ze mnie śmieje :P.
    Pozdrawiam, Lif :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładnie, pieknie na zdjeciu, tylko Diane pożarło :')
    Melord

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo to ja siedzę sobie w Tatianie xD
    ~Natalia C

    OdpowiedzUsuń
  6. Julek, keidy wejdziesz na grę? ja też nie mam sr :')
    Mel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mozna jakos dolaczyc do waszego klubu, jakis nabor czy cos? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Julio kochana, żyj i właź na grę! Tęskno nam. :o /Lor

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hacki są to albo WIRUSY,albo jak jest ...ekhem...LEGALNY,to Cię wykryją i wywalą Twoje konto :P.Zapewniam Cię,nie chciałabyś tego...

      Usuń
    2. Kurde... Już nie nadążam usuwać tych komentarzy xD
      Blanka dokładnie tak C:

      Usuń