niedziela, 8 marca 2015

Powrot, SR, dziwne pomysly i kod z okazji Dnia Kobiet... xD

"Julia Wilknight i Tajemnicze Wzgórze" xDD Moje prąbanie mózgowe nie ma granic... Tak, Julka, dalej wymyślaj te dziwne tytuły książek, których nie napiszesz ;_: Uhmm i dalej gadaj ze sobą. Daleko zajdziesz...

Hejo ludziki! C:

   Nie było dawno postów -tak. Po prostu nie miałam o czym pisać xD Bez SR zazwyczaj nic się nie dzieje w SSO... Tak to już jest. Teraz kupiłam na miesiąc chociaż było to trochę głupie, bo kupiłam w sobotę wieczorem, a gdybym kupiła w piątek to miałabym 100 SC, ale trudno... W zasadzie to chyba kończy się w sobotę to i tak dostanę tyle, że później :3
Łapcie kod na ubrania z okazji Dnia Kobiet...
Wszystkiego Najlepszego Babki ;D Kod to: 3NEWITEMS
   Dziś gdy weszłam do gry pomyślałam, że czas dokończyć Ciekawostki i Sztuczki (zakładki) i wyruszyłam na poszukiwania sztuczek... Ciekawostkę chyba miałam, ale zapomniałam jaką xD Pewnie jeszcze sobie przypomnę. A co do sztuczek to skończyło się to tak, że wlazłam na górę (tą nad czymś tam Druida... Takie coś gdzie się te kamienie kładło, żeby otworzyć skarb Misissipi Jones c:) i zobaczyłam jakąś "białą" wyspę na przeciwko.

   Tak się tym podjarałam, że od razu wywlokłam tu Melorda i Natalię xD Mel na początku nie mogła wejść, a ja zeszłam do niej i powiedziałam coś w stylu: "Dasz radę!" i wtedy Melanie wskoczyła na górę i powiedziała (patrz zdj. poniżej):

Julka, uzdrawiasz ludzi xD
   Byłam już: Duchowym Przewodnikiem, Wróżką, Jasnowidzem, Odkrywcą a teraz jestem Uzdrowicielką -suuuper ;DD
   No więc dziewczyny popaczały chwilkę na wyspę, a ja stwierdziłam, że to chyba niedaleko Południowej części UH (PUH).


Strzałka jakby ktoś nie widział xD
    A potem porównałam to z mapką i wyglądało na to, że to jedna z kilku małych wysepek... Tylko dlaczego jest biała? O.o

I tutaj zaznaczyłam na mapie która to wysepka C;
   Aby to sprawdzić postanowiłyśmy pojechać bliżej. Dołączyła do nas także Lif (Liv)... Dla każdego wymyślimy przezwisko ;D Melanie -Melord, Mel, Liv -Lif, Rose -Rołz, Roza, Tatiana -Tati, Tatia i takie tam inne... Na mnie dziewczyny wołają *rozgląda się dookoła czy nikt nie podgląda*... Wołają na mnie... Juleg Ogóreg xD

Wszyscy w wełnianych czapkach... Pszypadeg? Nie sondzem :3
   Ruszyłyśmy na podbój góry koło Jodłowego Gaju aby zobaczyć czy nadal jest tam ta bariera i z bliska przyjrzeć się białej wyspie...

I to wrażenie, że mój koń łamie sobie w tym momencie nogę ;_:
   Trochę nam zeszło i w końcu pojechałyśmy inną drogą xD W międzyczasie dowiedziałam się, że jedna z wyrzuconych z klubu dziewczyn cytuję "pragnie zemsty"... Wszystkie dziewczyny w klubie z trwogą obejrzały się przez ramie i nadal boimy się, że owa osoba zechce rozwalić naszą Enigmę :') 
   Taki żarcik xD Może nie powinnam tego pisać, ale przepraszam bardzo jeśli właściciel/ka wyrzuca Cię z klubu to najwyraźniej tam nie pasujesz i ma do tego prawa, a takie dziecinne zagrywki typu: "Zemszczę się" są no... Dziecinne ;D

Za mną w tle jest taki tunel... Ciekawe czy będzie tam jakaś misja...
    No i okazało się, że bariera jest nadal, ale mam zdjęcia terenu niedaleko Jodłowego Gaju... Zablokowanego terenu xD Okazało się także, że wyspa nie jest biała, a normalna -zielona. Po prostu gdy patrzy się na coś z daleka w SSO staje się to bledsze (perspektywa powietrzna w malarstwie). Trzeba to dopisać do Ciekawostek... Jak nie zapomnę D:


   Potem pojechałyśmy na piknik. Kiedy krzyknęłam: "TA-DAM" Mel musiała mi wyciąć jakiś numer...

Piknik z zaskoczenia ^-^
    No i taki kawał zrobiła mi Mel...

Ha. Ha. Ha! ;_;
   A tak wyglądało to z mojej perspektywy... Mel dorzuciła jeszcze, żebym wąchała zad jej konia po czym powiedziała, że to niechcący xDD FUCK LOGIC *_*

Dobry ogon...
    Potem wreszcie zasiadłyśmy do żarełka... Jak zwykle upiłam się tym winem xD

Ten widok ^^
    A potem wbiła do nas Diana. Ma nowego konia takiego jak ja ;D Chyba w naturalnej grzywie wygląda lepiej...

Konie tak grzecznie stoją -takie nierealne xD
    Potem gdy chciałam iść Melord powiedział mi iż mam się utopić... Aby było jeszcze bardziej dramatycznie założyłam sukienkę... Czarną.


    Ale najpierw weszłyśmy w pień xD Nie pytajcie dlaczego C: W tle jakieś dziewczyny na koniach bez ekwipunku... Od razu skojarzyły mi się DK (tzw. dzikie konie) zabawa dzieci... Te wiecznie obecne teksty na Globalnym i Pogadaj: "kto hce dzikie konie pod stutnie moorlad!!!11" albo "kto hce dk niech napisze 123"...

To jest dziwne? Ty jesteś dziwny xD
    Pod koniec dwa takie zdjęcia w dwóch różnych strojach... Myślałam, żeby może zrobić taki spis jak się ubieram (niektórzy tak robią), ale doszłam do wniosku, że to głupie. Tak jakbym była jakimś wzorem do naśladowania. Chociaż z drugiej strony może komuś pomogę, bo może nie będzie miał pomysłu i nagle go oświeci? Hmm... Nie wiem. 
   A jak już gadam o sobie (to koniec posta, więc trochę mogę :P) to chciałam powiedzieć, że nadal dziwnie się czuję jak spotykam kogoś kto czyta bloga xD Dziś podeszła do mnie dziewczyna i powiedziała, że wyglądam znajomo a potem zapytała czy mam bloga :) To jest dziwne, bo nigdy nie wiem co powiedzieć...



 

   Do następnego posta. Czeeść ;)

8 komentarzy:

  1. Am Julka……a ten kod daje sr czy tylko ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Jula wróciłaś!:D Jak się cieszę,tak tu...pustoooooo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog:) Mam nadzieję, ze się spotkamy kiedyś na SSO. Od dluższego czasu zbieralam sie do tego pytania XD wczesniej troche sie wstydzilam:(
    Sorki za bledy, ale pisze na tel a nie umiem... pozdrów Mel ode mnie;)

    Carine Duskvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omm wstydziłaś się?! xD nie martw sie w realu tez tak niekiedy mam :P
      Pisze z tel

      Blanka Hawkcake

      Usuń
    2. Pozdrowię C: Mel się robi popularna ;D No Melordzie gwiazdko Ty moja niedługo będziesz znana w całym SSO xDD

      Usuń
    3. Cześć Juliuszu II ! XD Odkąd wyciepaliście mie z EF nie mam z tobą kontaktów ^^ Ufam, że Juliusz I ma. Jakżeś uczynił tego mrugającego nietoperza, czy co to takie? c:

      Doris
      No chyba wiesz która? XD

      Usuń
    4. Hej. Carinne, zapros do znaj ;)
      Mel.

      Usuń