poniedziałek, 23 marca 2015

Wyczekiwana wizyta u fryzjera i wielki slub C:

Ciemny blond z jasnymi pasemkami C:

Hejo! ;D

   Kilka dni temu podczas robienia misji w JCP (zdjęcie poniżej) natknęłam się na dziewczynę, która miała dokładnie takie włosy jak chciałam mieć *-* Były one jaśniejsze i miały pasemka. Co do pasemek nie byłam przekonana, ale jaśniejsze włosy podobały mi się znacznie bardziej niż obecne. Po za tym teraz na pewno wyglądam identycznie jak w realu xD Lubię się utożsamiać z postacią :D

Chowamy się za kulisami
   Pobiegłam do GHV, bo wydawało mi się, że tam będą te włosy, ale niestety nie... Potem wpadłam na pomysł, żeby zajrzeć na Database. Tam zobaczyłam, że włosy można kupić w dwóch miejscach m.in. w FP. Zdziwiło mnie to, bo wiele razy tam byłam i nie widziałam tych włosów, ale no cóż...
   Nie zawsze trzeba wszystko widzieć xD

Biegniemy C:
   Gdy byłam z Tatianą P. w DUD, aby zbierać kości ostatniego szkieletu napisała do mnie Athena. Okazało się, że żeni konia i mnie zaprosiła ;D Lubię taki śluby xD Wiem, że może to i dziecinne, ale ja uwielbiam takie spotkania. Zwłaszcza gdy jest normalny ksiądz... Pamiętacie przecież dziwnego księdza na ślubie z koniem Julki...
   Mało się nie spóźniłam, bo chciałam się jeszcze przebrać w którąś z sukienek... Właśnie! Po to mi są te sukienki xD Na taki śluby i inne takie wydarzenia... Sukienki nie są praktyczne, a gdy siedzi się w siodle wyglądają... No dziwnie ;-;

Ryżu niestety zabrakło...
   To już koniec posta...
Do zobaczenia w kolejnym ;))

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście zabrakło ryżu xD
    /Athena Sleepyforest (żeniąca swojego konia xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Athena! Ja Cię kojarzę! Byłyśmy znaj, bo razem broniłyśmy ortografii przed kaleczeniem przez tych jakże "Dorosłych" graczy:) pewnie mnie nie pamiętasz...

    Carine Duskvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię kojarzę xD

      Athena "Antena" Sleepyforest

      Usuń
    2. Carine? A mi się wydaje, że ja Ciebie kojarzę... Mam / miałam Cię w znajomych ( chyba) :3

      Alexandra Archweb

      Usuń
  3. Juleg, wiesz ty co?! Ja myślałam, że napiszesz, że pierwszy raz zobaczyłam Cię w klubie. Ale nie! Ta musiała o jakimś ślubie napisać! (Pozdrawiam pannę młodą. ^.^)
    XDD

    ~Mireeeg~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no faktycznie... Zapomniałam! Napiszę w następnym poście xDD

      Usuń