czwartek, 19 marca 2015

Chicken Invaders IV & AKTUALIZACJA 18.03.15r.

Hey... Hey... Hey... Yo! Yo! Yo! xDDD

Hejos!

    Wczoraj byłą aktualizacja jak wiecie. SSO nadal ma mnóstwo bugów m.in. pojawiły się kłopoty przy używaniu podwózki, która po prostu nie działa. Widziałam filmiki i wyglądało to tak jakby stajnia w Valedale nie była stajnią macierzystą...
   Wczorajsza aktualizacja trwała chyba aż do północy ;-; Tak mi się przynajmniej wydawało... Nudziło mi się, a odinstalowałam TS3 (The Sims 3) dosyć dawno, więc postanowiłam pograć w starą, dobrą grę -Chicken Invaders IV :)
Hyhhyh :))

    Tak... Tamtejszego wieczoru zginęłam, a kurczaki przejęły władzę nad światem...
   Dzisiaj taki króciutki post, bo chciałam jeszcze opisać aktualizację. Dorzucę tylko, że zdecydowałam, iż nie będę się spotykać z osobami, które poznały mnie czytając bloga. Dlaczego? Dlatego, że nie jestem jakoś wyjątkowo ciekawą osobą i obawiam się, że czytając to co piszę będziecie mieć o mnie inne wyobrażenie niż jestem naprawdę. Jeśli spotkamy się w SSO przypadkowo to jak najbardziej możemy pogadać ewentualnie coś porobić jeżeli będę mieć czas, ale nie będę się umawiała na spotkania z "fanami". Wolę mieć czytelników, którzy po prostu lubię czytać bloga dla rozrywki niż fanów...
   Nie chcę tylko, żebyście mnie uważali za kogoś kim nie jestem i tyle. 
____________________________________________________________________________
Tydzień mody w Jorvik!
  • Tydzień Mody w Jorvik
Nowy York, Londyn, Paryż, Mediolan, Jorvik! Wszystkie stolice mody mają swoje tygodnie i nadszedł czas na super modne wydarzenie w Jorvik City Plaza!

Te postacie mnie rozwalają xD
  • Tydzień Mody w Jorvik!

Oczywiste jest, że chcesz zobaczyć pokazy mody, ale strażnik przy drzwiach ma nieco inne pomysły... Musisz wykonać pewne zadania, a nawet postarać się o otrzymanie fałszywej wejściówki, aby dostać się do ukrytego świata mody, który znajduje się za drzwiami całkowicie nowej wystawy! Otwarta przestrzeń będzie dostępna w trakcie trwania Tygodnia Mody, następnie drzwi będą zamknięte do kolejnego, dużego wydarzenia.

Uwaga spojler: rozpoznają, że przepustka jest fałszywa xD
  • Gdzie jest Raptor?
Jest oczywiście na Tygodniu Mody! Najkosztowniejszy diament Jorvik, będzie występował ze swoim największym (i jedynym) hitem 'Hey Yo'!
Hej, Raptor wraca, joł!
  • Modowa policja!
Modowa Policja przeżywa naprawdę ciężki czas w trakcie Tygodnia Mody, mając oczy szeroko otwarte na zbrodnie przeciwko modzie i dobremu stylowi. Elegancko ubrany oficer będzie potrzebował Twojej pomocy w rozwiązaniu tajemniczej sprawy...

No misje są niezłe... Tylko ta Policja Modowa to chyba drobna przesada ;-;
Nie zadzieraj z Modową Policją, nigdy...
  • Nowe ubrania
W trakcie Tygodnia Mody znajdziecie masę nowych ubrań! Sprawdźcie je w centrum handlowym.

Nowe ciuszki :))) Trzeba wpaść i luknąć xD
  • Tobbe Larsson
W tym tygodniu macie ostatnią szansę, aby zapamiętać wszystkie informacje od szwedzkiego eksperta koni - Tobbe Larssona, odwiedzając go na Farmie Steva. Obiecujemy, że fakty te przydadzą Wam się w przyszłości!
  • Tańsza podwózka
Obniżyliśmy ceny za wzięcie podwózki. Wcześniej kosztowało to 100 Szylingów Jorvik lub 5 Star Coins, ale od dzisiaj to tylko 25 Szylingów Jorvik i 2 Star Coins. Udanych podróży.

Łi! 100 SJ to naprawdę majątek xD O SC już nie wspomnę ;-;
  • Oczy
Czy wybrałaś/-łeś niebieski kolor oczu w trakcie tworzenia postaci, ale oczy miały kolor szary w grze? Wszystko jest już naprawione i powinno działać w porządku!
  • Aktualizacja makijażu!
Przez kilka tygodni od dzisiaj, będziemy wykonywać prace w systemie makijażu. Informujemy Was o tym już teraz, ponieważ kilka rzeczy będzie wyglądać inaczej, niż zazwyczaj!
Wszystko co nosicie na swoich dłoniach, a co nie zakrywa do końca palców - przez jakiś czas - nie będzie dobrze widoczne. Nie zobaczycie żadnego lakieru do paznokci, a palce nabiorą szarego odcienia. 
Jest to tylko tymczasowa sytuacja i kiedy poprawimy system makijażu, lakier do paznokci i zwykły kolor palców znów pojawi się w grze. Przepraszamy za ewentualne niedogodności! 
Radzimy Wam w tej sytuacji, albo zmienić rękawiczki na zasłaniające całe dłonie lub nie nosić żadnych. 
Ekran do wyboru makijażu będzie się teraz prezentował na szarej twarzy, zamiast zwykłej twarzy, którą zawsze widzicie. Nie martwcie się - wybór makijażu będzie tak łatwy, jak dotychczas! 
 
A w praktyce wygląda to tak jakbym nie miała paznokci ;_;
  • Wy piszecie, my czytamy!
Jak pewnie wiecie, staramy się odpowiedzieć na tak wiele Waszych pytań, jak to tylko możliwe i cały czas pracujemy nad naprawą błędów, które się pojawiają. Jesteśmy bardzo wdzięczni za wszystkie maile, które przesyłacie. Jedna z napraw, którą przygotowaliśmy na ten tydzień to:

  • Zmiana serwera!
Możecie teraz samodzielnie zmienić serwer na polski. UWAGA! Możecie nie mieć możliwości zmiany serwera Z POLSKIEGO NA INNY, dlatego przed zmianą serwera musicie potwierdzić swoją decyzję. Jeśli w opcji zmiany serwera nie pojawiają się żadne dostępne serwery, oznacza to, że serwery są przepełnione lub w Waszym regionie (Polsce) nie ma żadnego innego, dostępnego serwera. W tym momencie Centrum Pomocy nie może Wam pomóc - Wy ponosicie odpowiedzialność za decyzję o zmianie serwera. 
Pamiętajcie, że zmiana serwera to ciągle nowa funkcja i mogą pojawić się zmiany oraz małe problemy w pierwszych dniach używania tej opcji.

Fajnie, że wreszcie ponownie dodali tą funkcję :)

7 komentarzy:

  1. ;_; Ale mi teraz przykro!:'( liczyłam, że Cię spotkam, a tu takie rozczarowanie... no nic, może zmienisz zdanie? Znaczy wiesz, fajnie czyta się bloga osoby, którą się zna, s jeszcze fajniej, jak się w jakimś poście pojawisz... szanuję twoją decyzję, ale jestem zawiedziona:C Smuteg.

    Carine Duskvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carine, możesz zawsze dołączyć do klubu. C: Są tam naprawdę miłe osoby i miła atmosfera! C: Ja tutaj nie hejtuje twojej odpowiedzi ale wyobraź sobie: 10 osób wokół Julgi. To by musiało być coś. XD

      Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do klubu. (Jest do tego specjalna zakładka. :P)

      ~Mira Graywood~

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy to tylko dla star riders te wejzcie na ten pokaz mody czy co to tam jest ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć (tak, kiedyś zamęczę cię komentarzami xD)
    Mam pytanie kiedy wróci zakładka "Blogi, które polecam"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już xD Jestem taka mundra, że zamiast "opublikuj" kliknęłam "przywróć jako zapis roboczy" czy jakoś tak i dlatego nie ma ;_; Zaraz opublikuję

      Usuń
  5. 1 wiadomość da się kopiwać z twojego bloga Xd

    OdpowiedzUsuń