poniedziałek, 30 marca 2015

Dziwny bug oraz "Ja i kupno konia" ;_;

Zjazd z góry C:


Hejos! C:

   Od dwóch dni mam świra na punkcie kupna nowego konia xD Raz myślę, żeby zatrzymać SC na jakieś ubrania lub fryzury, a zaraz potem, że może jednak kupię tego konia. Raz jest to Andaluz, którego jeszcze o dziwo nie mam, a innym razem ma to być jakiś z ciałem startowca np. Pinto z Targu Koni...
   Pierwszy raz miał być to któryś z tych 5:

Zdjęcie ze strony Database
    Ale co jeżdżę w jakieś miejsce to wydaje mi się, że inny koń będzie lepszy... No już nie mam do siebie siły xD Już dawno podobał mi się Pinto z TK, więc możliwe, że to jego kupię, ale z drugiej kiedyś bardzo chciałam karego Oldenburskiego z FP ;_;
   Aaaa ludzie xDDD No serio... A może by tak ta nowa rasa kucyka? Ładny jest... Z drugiej strony ten Andaluz jest też śliczny, ale drogi i chyba by do mnie nie pasował... No i tak to wygląda. Mój rozbudowany konflikt wewnętrzny trwa i trwa.

A gdyby tak wypadła z tej windy...? ;_;
   Jakiś czas temu gdy zjeżdżałam windą w DUD a moja postać biegła to kiedy wcisnęłam przycisk, aby zjechać windą... zacięła się i biegła w windzie xD I jeszcze na dodatek konie w windzie nie mają uzdy... Dziwne, nie?
   Kończę już, bo muszę w końcu kupić tego konia :) No i może zrobię nowy nagłówek na Wielkanoc jak podrzucił Mireg.
   Baaaju C:

12 komentarzy:

  1. Czy udzielisz mi jakichś porad związanych z GIMP'em ? Bo na razie on to dla mnie czarna magia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GIMP ma ogromnie dużo funkcji ;_; Więc trochę trudno będzie mi coś doradzić xD Polecam poszukać filmików na YT np o edytowaniu zdjęć z SSO lub ogólnych o funkcjach GIMPa. Większość jest nudna, ale czasem można dowiedzieć się czegoś ciekawego.
      Radzę też testować wszystkie funkcje po kolei (ja tak robiłam xD), zmieniać ustawienia (zawsze można przywrócić domyślne). Najciekawsza historia jest z warstwami. Możesz potworzyć nowe i zobaczyć jak się zachowują, pozmieniać ich kolejność, pomalować itp.
      Trzeba trochę poeksperymentować, żeby go ogarnąć xD Sama na początku nie wiedziałam o co chodzi... Nawet gdy pani na informatyce tłumaczyła to wykonywałam tylko te czynności, a nie wiedziałam jak ich używać w praktyce. Dopiero po ściągnięciu GIMPa zaczęłam trochę rozumieć... Ale cały czas się uczę ;D Czasami po kilku miesiącach od początku używania tego programu okazywało się, że były dużo prostsze sposoby by coś zrobić i wtedy zastanawiam się jak mogłam tego nie zauważyć...
      Także najlepiej samemu pomyszkować, popróbować, a po jakimś czasie się ogarnie metodą prób i błędów :)

      Usuń
    2. Dzięki, sprubuję :)

      Usuń
  2. 1. W kwestii kupna konia mam tak samo jak Ty :D
    2. U mnie w windzie mają uzdy... To o co chodzi? Ty masz długotrwały bug, czy ja? xD
    3. Kiedyś jak wsiadłam do windy, to mi koń zniknął. Ja od razu panika, bo to był nowy fiord. Wysiadam z windy, patrzę, a tam kilka kroków dalej stoi sobie Snowblaze (to mój fiordeło:) ).
    4. Klasycznie: "Uwielbiam twojego bloga", a od siebie dodam "<3"
    5. Teraz mam problem, bo wczoraj kupiłam konia, a na FB SSO powiedziało, że będzie nowy kuń :"(
    6. Chciałabym Cię spotkać na SSO! To moje małe marzenie o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, zapomniałam! Nazywam się Carine Duskvalley XD

      Usuń
    2. No to raczej mój bug xD Też właśnie zaczęłam się zastanawiać czy czasem nie poczekać... Tylko zastanawiam się czy oprócz tej rasy nie będzie też przy okazji nowego terenu, bo to znowu rejony Północnych Urodzajnych Hrabstw *-*
      Ale wątpię, żeby tak szybko zaczęli otwierać nowe tereny :c
      Na pewno kiedyś się spotkamy ;) Jeśli jesteśmy na tym samym serwerze (ja jestem na Cookies Valley, Polski serwer) to na pewno na siebie wpadniemy C:

      Usuń
    3. Mam nadzieję<3 Jesteś jedyną sławną blogerką, która mi odpisała. Oprócz Mel, ale to był przypadek XD

      Carine Duskvalley

      Usuń
  3. Ej, a o tym kasztanowatym andku to nie mówiłaś O.o Znaczy... no mówiłaś XD Ale nie pomyślałabym, że chcesz tego. Mi sie podoba , bier go! *o*
    A co do twojego zjazdu z góry wygladasz jakbys srała :)))))
    Meł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melord jak zwykle szczery :')
      Andek ładny, śliczny, ale:
      1. Nie wiem czy do niego pasuję (a raczej czy on pasuje do mnie)
      2. Jest drogi, gdy go kupię zostanie mi 20 SC xDD A chciałam kupić dla niego osobny ekwipunek... Z pomocą SJ oczywiście, ale nie tylko, bo byłoby ciężko ;_;

      Usuń
    2. Sama jestes cienszka.
      BIER_GO
      Meł.

      Usuń
  4. Melord, tylko się tam nie patrz. XD

    Co do koni mam tak samo. Chociaż już mam zaplanowanego konia (Na grudzień. XDDDDDD)
    Mogę powiedzieć: "Knapstrup (Nie wiem jak to się pisze. XD) może tego nowego o ile to nie będzie kuc. No i jakiegoś andka, ale w tym muszę się zastanowić. XD
    No i dzięki, że o mnie napisałaś. :D RÓB TEN NAGŁÓWEK!!! (XD)

    ~Mireg~

    OdpowiedzUsuń
  5. A! No chyba, że do świąt zdobędę 15 lvl to trzy konie to będą fjordy. *-* Dlatego... JUŻ LECEM ZROBIĆ ZADANIA!!! :D

    ~Mireg~

    OdpowiedzUsuń