czwartek, 2 kwietnia 2015

Nowy kon, Juleg Odkrywca, podobienstwo mostow i Krowi Krów O.o

Artistik :3

Hejka, hejos, jajos, majos... Daruj te dziwne wstępy... ;_;

   Dawno mnie tutaj nie było... Czasem niby mam czas, ale nie mam czasu, żeby coś napisać, bo nie wiem od czego zacząć xD Długa historia.
   W poniedziałek obudziłam się i stwierdziłam, że wypadałoby zrobić misje, więc pobiegła do Pi...

Biegnę...
   I...

Magia wegańska.... Tssssssssa... :3

   I ożywiłam Krowiego Krowa ;_______; Ja to już nie wiem co Ci, którzy tworzą SSO mają w głowie... Jednak gdy zbierałam jakieś czarne grzyby (nie pamiętam o co dokładnie chodziło, bo niektórych dialogów czasem nie czytam xD Np. gdy Pi kazała czekać aż wywar skończy się gotować i musiałam klikać kilkanaście razy żeby zobaczyć coś w stylu:
"Ładny dzień dziś mamy, prawda Julia?
...
...
...
Słyszałaś o (nie pamiętam o czym mówiła)?
...
...
...
..."
Hmmm... Mel skaczemy? xDD
   A wracając do tych ziemniaków... Znaczy no... (patrzy o czym pisała) do grzybków. Kiedy je zbierałam to podjechałam blisko zamkniętego terenu i coś mnie tknęło..., że ten most jest wyjątkowo podobny do...

Takie stare zdjęcie xD
   Tego mostu za bramą w Kamiennym Kręgu C: Zobaczcie ten za bramą tez jest taki jakby się porozwalał... I choć to miejsce jest daleko od mostu niedaleko Pi to możliwe, że są ze sobą powiązane c:

Jakaś wieżyczka O.o
   No a teraz moja odkrywcza misja... W DUD po bokach gór są takie śnieżne czapy. Przejeżdżając tamtędy miałam zawsze nieodpartą chęć dostania się na jedną z nich... A później na tą najwyższą.
  
Na najniższej czapie

  Druga czapa śnieżna wyglądała jednak podejrzanie... Od razu widać, że była zrobiona tylko do ozdoby... Albo i nie ;)

Dziury jak w polskich drogach...

   Ja muszę spróbować wejść wszędzie xD A teraz pytanie:

Miękko coś O-o

"Czy spadnę na dół?"
...
Dowiecie się po przerwie xD

Pinto <3
   A wracając do kupna konia ;D Kupiłam. A potem następnego dnia dowiedziałam się, że będzie nowa rasa konia, którą chciałabym bardziej od tego kupionego, ale nie ważne :') no więc zanim się dowiedziałam miotałam się po SSO w poszukiwaniu wymarzonego kolejnego rumaka. Wszyscy chyba chcieli się ode mnie odczepić, bo co był jakiś koń to każdy: "Bierz tego! Bierz tego" a przy następnym to samo xD
   No cóż... Pewnie byłam denerwująca biegając i mówiąc: "Tak to ten..." "Tylko jakie imię..." "A nie jednak nie! To może lepiej tamten?" "A może ten? Nie! Biorę tego!" "Albo...".

Kasztan... Kasztan... Ale to chyba gniadosz T_T
    No ale wreszcie spontanicznie kupiłam pewnego wierzchowca...

Nowy kuniś C:
   Otrzymała imię GoldPromise (o ile się nie mylę Złota Obietnica). Wołam na nią Amber, bo Gold skojarzyło mi się z bankiem Amber Gold xD Więcej o koniku TUTAJ

?
   To już koniec postu...
   Do zobaczenia w następnym ;)


A dla wytrwałych C.D.:
W zasadzie to udało mi się wejść na zaspę śnieżną, ale i tak w końcu spadłam xDD

I'm hero C:
I gleba :3

1 komentarz:

  1. Eh! Ja mam tak samo! Kupiłam konia i nagle Quarter Horse! :C Powiem szczerze, że dla niego zrezygnowałabym z Ever'a (Everstar). Jakby było tego mało to jeszcze tylko na nich będzie widoczna animacja jedzenia trawy.

    Znaczy no... XD Będzie ta animacja we wszystkich koniach, tylko później no bo ile jest tych ras w SSO? (Pytanie retoryczne. XD) na szczęście niedługo będę mieć LT. :D I sobie go kupie, ale mimo to mam nadzieję, że będzie tani. Ale pewnie nie... no bo to w końcu bardzo dobra rasa. ;-;

    ~Zmęczony pisaniem Mireg~ XD

    OdpowiedzUsuń