piątek, 10 kwietnia 2015

Zajawka na AQH, Game Master na serwerze i wspomnienia z pikniku C:

Przez całą grę marzyłam, żeby zjechać z tej "zjeżdżalni" do końca i tak wyskoczyć... No niektóre marzenia się spełniają ;_;






Hejoska! C:

   Gdy jeszcze miałam SR wybrałam się z Melordem na piknik w miejsce gdzie jeszcze pikniku nie miałam. Stwierdziłam, że lepiej nawet zrobić piknik w gorszym miejscu niż w tych, w których byłam tysiąc razy... Bo jakoś tak się dzieje, że na pikniki i ogniska jeżdżę gdy nie mam SR czyli robię je zazwyczaj w Moorland lub FP T_T
   Tak więc wraz z Mel wybrałyśmy się na Klif Igun (czy Idun...) i rozłożyłysmy pinik w pobliżu pięknego widoku na Południową cześć Urodzajnych Hrabstw *-*

Mel uciekła :\
    Nie wiem jak Wy uważacie, ale dla mnie szukanie jaj Wielkanocnych było trudne i proste za razem... Bo zdarzały się sytuacje gdzie jaja po prostu nie było (bug) i musiałam wyjść z gry, żeby się pojawiło lub też było w bardzo dziwnym miejscu ;_;
   Albo sytuacja wyglądała tak:

No zdjęcie mówi samo za siebie ;D
    Wczoraj byłam świadkiem gdy na serwer wszedł... (werble) Game Master Lovisa! ;OO
   Podobno była to pani Aleksandra z Supportu C: Pogadała troszkę z nami na Globalnym i się zmyła :\ Wszyscy chcieli ją spotkać, ale pani Aleksandra stwierdziła iż jest ninją i nie może się ujawnić xD Na jednej z grup na Facebooku widziałam, że Game Master Lovisa ma 10 poziom i w zasadzie tyle D= Nic o niej nie wiadomo... Pojawia się i znika... Jest jak ninja... Jak... CHUCK NORRIS! xDD

    To już koniec posta... Chcę tylko dodać, że konie rasy AQH są wszędzie T_T Jakby się zklonowały... I jeszcze te ich ruchy xDD Biegają jak konie wyścigowe ;D
   Do zobaczyska ;)

6 komentarzy:

  1. Znasz Mel z reala?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Ola ninją?xDD
    Cóż...Wszystko jest możliwe...Nie ukrywam.Ale żeby Chukiem Norrisem?xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do AQH, mam wrażenie, że ich galop i cwał to taki "Koci Bieg."! xD

    A GML (Game Master Lovisa.) to ja ją widziałam. Nie jest supi dupi (XDD) graczką, bo ma 10 lvl. :P Ma (Oczywiście. ;-;) AQH izabelowatego i kilka innych koni.

    Ja szczerze mówiąc myślałam, że ona ma 17 lvl i w ogóle! A tu nagle 10! :O

    ~Mireg~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam!Dziwne,Game Master i 10 lvl?XD

      Sory za błędy,ale piszę z tel. :/

      Usuń
  4. Taaak, teraz AQH są wszędzie... Jak zawsze, kiedy dodają nowe konie :|

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry za datę, ale dopiero zauważyłam, 10 LVL?! WHAT?!

    OdpowiedzUsuń