piątek, 3 kwietnia 2015

Nowy naglowek, KOD NA SR oraz wkrecenie na Prima Aprilis... xD

"BUM! Słońce wróciło! Oczywiście, że nie usuwamy słońca z pięknego Jorvik. Chyba pamiętacie o dzisiejszym dniu, prawda? PRIMA APRILIS! Tona miłości od całego zespołu Star Stable" Chyba nie uniosę xD

Hejoos! :D

   Trening Amber [Gold] idzie dobrze... Czyli 0-1 poziom dziennie T_T Nie moja wina xD
   Łapcie kod na SR na weekend ;D Kod to: EASTER2015
   Jeśli Wam nie działa to nie kopiujcie tylko wpiszcie na piechotę ;)

EASTER2015
   Co do Prima Aprilis SSO to... Wkręciłam się xD Nie całkiem, ale do pewnego momentu tak... Tylko coś ten fragment o SC mi nie pasował, ale myślałam, że może to jakaś gra czy coś xDDD Ale potem jak już zagrozili zablokowaniem konta to wiedziałam, że jest 1 kwiecień C:
   Jak widzicie jest nowy nagłówek, tymczasowo oczywiście. Po Wielkanocy wróci stary ;) 
   Fajnie, że od czasu do czasu SSO da kod na darmowego SR :) Chociaż wiem, że większość osób wolałoby kod na SC to mi się przyda na pewno, bo właśnie dzisiaj kończy mi się SR...
   Dzisiaj taki krótki pościk. Do zobaczyska ;))

6 komentarzy:

  1. Mam ochotę zagrać w Star Stable, ale mi wszystko tak powoli działa ;-; I nie ogarniam ;w; A jakby tego było mało, to jeszcze czasami mi się wyłącza. Mimo to chce w to grać. Chyba nawet mam jeszcze zainstalowane. ;o Fajna notka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ja też się nabrałam :D

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też :) Acha, i czemu nie działa Chantango ? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagłówek. C: Ja też się już nabrałam. Ale powiem szczerze, że fajnie by było gdyby na tydzień nie było słońca w SSO. :D

    ~Mireg~

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam kod na 100 S.C. z urodzin SSO {star stable} znam aż cztery ale nie chce mi się pisać więc podam jeden xD
    1) DinoValey
    2) GOLDENHILS
    Ojć sory podałam 2 xD :)

    OdpowiedzUsuń