poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Deutsch SSO zufällig i rodzinny napad na mnie xD

-Was machst du?
-Ich reite :)

Hej, hej, hej! :D

   Pada śnieg, bo są święta :') Co z tego, że nie Boże Narodzenie tylko Wielkanoc? xDD Dziś opowiem Wam jaka jestem nieogarnięta C':
   Nie wiem czy zauważyliście, ale kiedy gra się przez pulpit to przy wylogowywaniu język gry sam przechodzi na Angielski... Tak więc wylogowałam się wczoraj i niczego nie świadoma zaczęłam grać... Nie zauważyłam, że wskazówki podczas ładowania były po Angielsku (oczywiście cała ja) i BUM! Mam czat po Angielsku :') Ogarnął mnie wielki strach, bo LOL! ludzie! mam SSO po Angielsku!!! :OO Co teraz?! Przenieśli mnie na inny serwer? xD Patrzę, nie, jednak same Polaki :D No więc co jest nie tak? Gram, gram, robię misje (bo to na innym koncie), misje też po Angielsku... Ale zorientowałam się, że mimo, iż tak nie lubię Angielskiego i wydawało mi się, że słabo (a raczej w ogóle) go (nie) umiem to jednak dużo rzeczy rozumiałam...
   Spotkałam Veronikę z klubu EF i zaspamowałam jej zaproszeniami... Przyjęła :') Nie miała wyboru xDD Napisałam, że to ja i opisałam w przerażeniu całą sytuację, a ona na to, że przy wylogowaniu język się sam zmienia i muszę go przywrócić na Polski... Taka ja mądra, ale skąd miałam wiedzieć? D=
   Potem weszłam na swoje konto, żeby potrenować Amber, ale wpadłam na pomysł, że skoro w maju mam zdawać te certyfikat z Niemieckiego to mogę się troszkę pouczyć przy pomocy SSO C: Myślę, że trzeba się uczyć słówek, ale przede wszystkim trzeba też czytać takie teksty, bo samemu można zacząć się domyślać co które słowo znaczy.
   Jak już piszę o sobie to napiszę jak wyglądał mój poniedziałek Wielkanocny C: Była godzina około 10. Umyłam włosy, ale prawie już wyschły same, więc włączyłam telewizor i zaczęłam czytać książkę 8/47 "saga o Ludziach Lodu" Margit Sandemo*. W telewizji leciała właśnie bajka "Barbie i Sekret Wróżek" xDD Nie było nic ciekawszego, ale następny miał być "Wehikuł Czasu" albo "Mój przyjaciel Hachiko" czy jakoś tak, więc postanowiłam trochę pooglądać i wrócić do czasów kiedy większość dziewczyn z klasy ubierała się na różowo :')
   Zaczytałam się, bo akurat trafiłam na ciekawy fragment książki kiedy usłyszałam, że ktoś wchodzi do domu... Pomyślałam, że to pewnie babcia chce nam powiedzieć, że reszta rodziny już przyjechała albo chce coś wziąć z lodówki... Ale coś za cicho weszła. Dobra, nie ważne -pomyślałam i wróciłam do czytania. I nagle jakiś krzyk, odwróciłam się i dostałam strumień wody prosto w twarz! Chociaż miałam okulary to i tak zmrużyłam oczy i nawet nie wiedziałam kto to zrobił... Zdjęłam okulary, dotknęłam włosów -całe mokre (a dopiero co wyschły xD). Obróciłam się do tyłu, na ścianie widniały ciemne znaki po wodzie... Koc mokry, ale na szczęście książka ocalała :D Usłyszałam jakiś krzyk z drugiego pokoju, pomyślałam -Nie jestem sama :') Mamie tez się dostało :D- a potem wstałam, odgarnęłam wodę z twarzy i już miałam zdjąć okulary kiedy dostałam ponownie ;________; Tsaaaaa...

SUSZARKA MYM WYBAWIENIEM

POPRZYSIĘGŁAM SOBIE NEMEZIS** W NASTĘPNE ŚWIĘTA :))))))))

   Też tak macie, że jak oglądacie jakieś filmiki nagrywane prze youtuberów to macie nagle ochotę zagrać w to co oni? xD Ja zapragnęłam Cleverbota, ale rozmowa wyglądała mniej więcej tak...


;__________;
    Mało tu rzeczy o SSO, ale prawda jest taka, że... No tak trochę... Mi się znudziło. Mam teraz dużo planów m.in. Trenowanie do wyścigu przełajowego (nie konnego ;_; na nogach ;p), zdawanie na certyfikat no i otrzymanie paska na koniec roku..., postaranie się by spędzić dobrze ostatnie miesiące mojej przyjaciółki w Polsce, bierzmowanie (to mówi samo za siebie) i znalezienie szablonu do strony www na informatykę T______T Jak znacie jakiś to dajcie znać ;) Nie wiem jeszcze o czym zrobię stronę, ale jakikolwiek szablon by się przydał xDD
   To już koniec... posta
   SSO nie porzucam. Po prostu mniej się będę angażować i tyle... 
   Do zobaczenia :)


*Saga o Ludziach Lodu – składająca się z 47 części seria książek autorstwa współczesnej pisarki norweskiej Margit Sandemo. (...) Opowiada o dziejach rodu Ludzi Lodu, którego przodek, Tengel Zły, aby otrzymać nieśmiertelność, zawarł pakt z diabłem. W ramach umowy przynajmniej jedna osoba w każdym pokoleniu rodziła się "dotkniętą" i musiała służyć złu. W XVI wieku przyszedł na świat jeden z dotkniętych, Tengel, który podjął starania zniszczenia przekleństwa, dlatego został nazwany Dobrym (...).
Seria zaliczana jest do literatury fantastycznej, zawiera także elementy takich gatunków, jak: romans i horror. Akcji towarzyszy barwne tło historyczne, nie zawsze zgodne z prawdą i często ustępujące miejsce literackiej fikcji (...). 
Książki ukazały się w Danii, Norwegii, Finlandii, Polsce, Szwecji, na Węgrzech oraz Islandii. Istnieje również nieoficjalne tłumaczenie na język rosyjski. Niekompletne przekłady istnieją na język niemiecki, czeski i angielski. 

Ha! Widzicie? Jednak nie wszystko jest po Angielsku :))))))

** Nemezis - grecka bogini zemsty. Nemezis traktuje się też niekiedy jako synonim słowa "zemsta".

6 komentarzy:

  1. Jej jej super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. O, udało mi sie wejść w komentarze :')
    I co wy wszyscy macie z tym śniegiem, u mnie jest wiosna i w miare cieplo O.o
    Mnie zaatakowała mama. We wspaniałym momencie wypadła mi broń spod bluzy ._. Ale zdazylam jeszcze napaść reszte rodziny moim psikadłem, a na koniec była bitwa na worki z wodą :'')
    Meł

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacie prawie to samo robiłyśmy xD Tylko, że mnie posikał dziadek męskimi perfumami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej :) super blog, mam nadzieje że się kiedyś spotkamy w Star Stable:) mnie nikt na Śmingusa nie oblał, ale u tak przypuściłam frontalny atak na brata;) podziwiam blog;)

    Natalia Youngborn

    OdpowiedzUsuń