środa, 15 kwietnia 2015

AKTUALIZACJA 15.04.15r., kilka slow o nudzie...

Czas na zmiany?
Ej no! Taka trochę jakby... ja ;_; Tylko stare włosy, inne oczy i pieprzyk ;-;
  • Całkowicie nowe narzędzie!
Ten tydzień aktualizacji oferuje całkowicie nową funkcję: możliwość zmiany wyglądu! Wraz ze "Zmianą wyglądu" masz kontrolę nad dopasowaniem wyglądu swojej postaci od początku.
Wraz z funkcją "Zmiany wyglądu", za niewielką opłatą Star Coins, możesz zmienić wygląd swojej postaci dokładnie tak, jak była ona tworzona na samym początku.
Masz takie same szanse, aby kształtować wygląd swojej postaci, jak wyglądało to podczas jej tworzenia. Będziesz mieć dostęp do podstawowego zakresu makijażu, kształtów głowy, oczu, fryzury i koloru włosów. Jeśli chcesz zmienić tylko swój makijaż, fryzurę i kolor włosów, należy udać się do jednego z salonów kosmetycznych w całym Jorvik.
Żadna z Twoich rzeczy, koni czy postęp w grze nie będzie naruszony w trakcie zmiany wyglądu i wszystko pozostanie tak, jak dotychczas.
Twój obecny makijaż, kolor włosów i fryzura, nie będą zapisywane w trakcie lub po zmianie wyglądu. Jeśli anulujesz zmiany wyglądu, który jest w trakcie tworzenia, można powrócić do wyglądu, które aktualnie posiadasz i nic to nie kosztuje.
UWAGA: Imię Twojej postaci postaci nie może być zmienione.
"Zmiana wyglądu" dostępna jest w Twojej stajni macierzystej.
Za pierwszym razem możesz użyć opcji "Zmiany wyglądu" za darmo! Pamiętaj: nie możesz wrócić do oryginalnego wyglądu i musisz płacić za wszystkie kolejne zmiany, które chcesz wykonać w przyszłości.


Dobry pomysł! Niektórzy będą mogli zmienić swoją chińską twarz na normalną... Ale głupio, że włosy się kasują :\ To nie ma jak dla mnie wtedy sensu...
  • Nowe ubrania!
Całkowicie nowe ubrania pojawiły się w tym tygodniu. Pomogą Ci one wyglądać naprawdę stylowo w trakcie wyścigów. Sportowy styl i numery od 1-5 pomogą Ci ustawić się, kiedy zawody naprawdę zaczną nabierać tempa.

Pewnie mają słabe bonusy, więc nie będzie się opłacać.. Jak zwykle ;-;
Super nowe ubrania!
Super nowe ubrania!
  • Mini zadanie ze Steinem
Stein zgubił swoje klucze i potrzebuje Twojej pomocy, aby je namierzyć. Jak zwykle znajdziesz go w Stajni Jorvik, dlatego pojedź i sprawdź czy możesz mu pomóc.
Aby mieć dostęp do tego zadania, musisz ukończyć zadanie, gdzie pomagasz Jackowi Goldspur rozwieść papiery do głosowania.

LUUUUUUUUDZIE! Ja chcę jakiś misji! Misji, a nie jakiś zadań typu: Pomóż komuś zamieść podwórko! v-v
______________________________________________________________________

Hejo!

  Jak zauważyliście nie ma postów ;-;  I jak na razie chyba nie będzie... No to tyle... Chyba. No i jeszcze ogólnie tak jakby... xD
   Chodzi o to, że miałam z początku taki zamiar, że jak blog zacznie się robić popularny to go zamknę... Kiedyś powiedziałam, że jak będzie miał 50 000 wyświetleń to go zamknę. Szczerze myślałam, że zajmie to więcej czasu. Teraz w zasadzie nie wiem co robić. Jak sobie coś postanowię to chcę tak zrobić i teraz jest chyba odpowiedni moment. Nie mam czasu na grę i nie chce mi się grać. Dużo osób, z którymi lubię grać też przestało (tymczasowo), więc ja też postanowiłam "odpocząć" od gry. Gdy wchodzę to nie mam ochoty włóczyć się bez celu po trasie Moor-FP... SR też nie kupię, bo jak widzę te zadania w aktualizacji to mi się odechciewa na to patrzeć ;_; 
   Minęły te czasy gdy było ratowanie MSP przez Cieniami z Pandory, minęły czasy kiedy odkrywało się bagna Czarownicy Pi, i te czasy kiedy uciekało się przed licznymi czarownicami ze Złotym Jabłkiem oraz te kiedy chodziło się po wodzie i te gdy wyruszyło się na ratunek Justinowi na platformę wiertniczą Dark Core oraz te kiedy bywałam w 3 grupie na mistrzostwach i wygrywałam zawody...
   Teraz misje polegają głównie na pomaganiu komuś w czymś. Były misje Wielkanocne, ale szczerze bez mapy z miejscami złotych jaj nie byłabym w stanie ich znaleźć nie siedząc 5 godzin dziennie przed komputerem, jeżdżąc bez ładu po Jorvik. Ciekawe misje były, a teraz jest ten czas kiedy nic się nie dzieje. Trzeba to więc przeczekać ;-; 

~J.

9 komentarzy:

  1. Oj,Jula,też tak mam :P
    Bez SR nie ma sensu grać...
    Ale przynajmniej mogę poustawiać konie nie mając tego durnego SR :')
    I wysłać je na Wyspę Koni....

    Oj,jak ja chiałabym SR :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet nie sprawdzam co nowego.Tylko wchodzę,kupuję siano,karmię konie i wychodzę...

      Usuń
    2. Te zadania już są do du...Już nie ma szczelin Pandorii,nawet Anne nigdy nie będzie...(tak myślę :'c)
      Jula,smutno będzie jak zamnkiesz bloga.Zawsze Twój blog poprawiał mi humor. Blog Melissy Seahall nie jest taki jak Twój...Jest całkiem inny,nie będzie takiego drugiego.
      No,ale to Twój wybór...

      Usuń
    3. Sora,że tak spamię,ale nie umiem jasno się wyrażać w jednym komentarzu ;<

      Usuń
  2. Proszę, nie odchodź. Uwielbiam twojego bloga. Jest dla mnie inspiracją i takim pozytywnym przerywnikiem nudnego dnia. :D
    Emi♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem nie odchodź, bo Cię rozumiem, sława nie jest fajna :/
    Swojego bloga też planowałam zamknąć, gdy będzie zbyt popularny, ale nigdy nie będę żałować prowadzenia go (Ty zapewne też ;3), ponieważ osoby, które go czytały, miały dzięki moim postom poprawiony humor, lubiły mojego bloga, był inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za te pozytywne słowa :) Na razie nie zamykam, ale możliwe, że zawieszę... Wszystko zależy od tego co wydarzy się w najbliższej przyszłości. Bo musicie wiedzieć, że blog jest też po części miejscem gdzie opisuję swoje przygody ze znajomymi, trudno jest robić posty kiedy tych przygód nie ma, bo nie ma znajomych. Nie będę pisała o byle czym, bo ani mi (tak ja czasami też czytam swoje wpisy xD), ani Wam się to nie spodoba, a zależy mi oprócz uwiecznienia śmiesznych (lub ważnych) zdarzeń na tym, żeby Ci co je czytają trochę się z tego pośmiali ;D Jaki jest sens prowadzić nudnego bloga? ;-; No ni ma... Zobaczymy jak to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie twój blog jest suuper :*

    OdpowiedzUsuń