środa, 25 marca 2015

Slender, radosna tworczosc + AKTUALIZACJA 25.03.15r.

Hejo! :)

   Zapomniałam napisać, że przedwczoraj po raz pierwszy spotkałam Mirę -dziewczynę z klubu EF xD Tak się jakoś złożyło, że odkąd dołączyła do klubu to co wchodziłam na SSO to okazywało się, że Mira wyszła 5 minut temu ;-;
   Wczoraj wraz z dziewczynami z klubu EF oraz Caitlin z klubu PG grałyśmy w Slendera na Wzgórzu Nilmera. Było OK aczkolwiek wolę wyspę Padock C: Jednak jedna z dziewczyn nie miała SR, więc musiałyśmy grać tam, ale i tak fajnie było coś robić :)
   Było mnóstwo śmiesznych sytuacji np. biegłam (goniła mnie Mira lub Tati) i nie dość, że mnie zabiła (zaprosiła do grupy) to jeszcze wpadłam w ostatniej chwili do jakiejś dziury i nie mogłam wyjść ;_; Nikt jednak nie pobił Ari w liczbie zaklinowań i utknięć xDD Ariana miała bowiem tajne miejsce do chowania się...
   Podczas Slendera przetoczył się koło nas klub RMC ;_; Powiem tak: było ich duuuużo xDD Myślałam, że mam jakiegoś buga czy cuś xDD Liczny klub, ale i tak wolę EF :) Kiedyś nawet miałam możliwość dołączyć do RMC xD Tak mi się zdaje, że to miał być RMC ;_; Pewnie fajny klub, bo duża aktywność C:

Stadko z EF i Caitlin
    Dzisiaj skupiłam się na szukaniu wykopalisk w DUD i skompletowaniu ostatniego szkieletu... Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam tak, że kiedy nie mam zamiaru jechać do DUD to właśnie jakoś się tam znajduję, a gdy mam pełen inwentarz to nagle mam w kij znalezisk... Natomiast kiedy wybieram się do DUD i specjalnie zostawiam całe dobra w szafie to okazuje się, że nie mam prawie żadnych znalezisk T_T
   Tak to już jest, zawsze potrzeba tego co się nie ma... o! Nawet się troszkę zrymowało C:

Wszyscy używają windy.... To ja muszę iść na piechotę ;D
Ps podobno, że ktoś nowy ma dołączyć do klubu :o Ciekawe kto to będzie :)
_________________________________________________________________________________

  • Nowy, nowy strach na wróble
Strach na wróble Jaspera nie działa tak, jak kiedyś i potrzebuje on nowego strażnika dla swoich pomarańczowych dyń. Z różnych względów jesteś zaanggażowana w prace czarownicy Pi nad jej nowym projektem i będzie ona potrzebować bardzo specjalnych, organicznych składników, aby dokończyć swoje czary. Pojedź do starego Jaspera, aby dowiedzieć się, jak możesz mu pomóc.
No wreszcie jakieś ciekawe zadania! Mam nadzieję, że jakoś bardziej rozwiną ten wątek ;)

Każda wrona się przestraszy. Musisz to przyznać.

  • Każda wrona się przestraszy. Musisz to przyznać.
Aby mieć dostęp do tego zadania musisz pomóc Jasperowi w dziennym zadaniu ze strachami na wróble i pomóc Pi zamknąć pandoryczną bramę.
Pff! Zrobiłam to tak dawno, że już nawet zapomniałam kiedy...
  • Tydzień mody? Nie, dwa tygodnie mody!
Przepełniona stylem zabawa z modą pozostaje w Jorvik City Plaza na kolejny tydzień! Jeśli nadal nie widzieliście pokazów mody i występu Raptora, macie na to jeszcze szansę w tym tygodniu! Na półkach centrum handlowego pojawiły się kolejne nowe, piękne ubrania. Złapcie autobus i sprawdźcie, co uda Wam się upolować!
Uhmm.... Fajnie. Występy Raptora, super.
  • Targ koni
Eddie i Ferdinand są gotowi na otwarcie targu w Srebrnej Polanie. Pojedź i przywitaj się z nimi!
  • Paznokcie: nowe informacje
W zeszłym tygodniu napisaliśmy o pracach w systemie makijażu oraz, że paznokcie i dłonie w rękawiczkach bez palców będą miały szary odcień. Niestety jest to błędna informacja, za którą przepraszamy. Lakier na paznokciach nie będzie gotowy wraz z zakończeniem prac w systemie makijażu. Na razie będziecie widzieć tylko palce i rękawiczki bez palców, tak jak zazwyczaj.
No właśnie tak coś mi się wydawało, że te ręce nie są szare xD To kiedy dadzą ten lakier? :c

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się grało w Slendera, ale dokładnie - na wyspie padok się lepiej gra..może dlatego, że jest więcej zakamarków. xD Ja już wiem gdzie Ari się chowała, ta kryjówka wcale nie była taka doskonała... Poza tym nie przejmuj się - ja też wyścigiem jadę, bo czasem po drodze spotkam skałę i wykopię komara - dla takich rzeczy warto żyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam razem z tobą Tatu. Ale pamiętajcie o piątku o 18.10 to wtedy zagramy na WP (Wyspie Padok) A ta "dziewczyna" co nie miała SR to ja. XD


      ~Mireg~

      Usuń
  3. Hah, ja należę do RMC :D
    Taaak, jest nas duuużo... Także sporo aktywnych.

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak brzmi główna nazwa tego "RMC"? Chodzi mi o to, że jak jest np.: EF to Enigma Fighters.


      ~Mira Graywood~

      Usuń
  4. UWAGA! Mój komputer jutro idzie do naprawy i nie będzie mnie przez kilka miesięcy lub nawet rok... Proszę przekaż to dalej ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. ARI!!! NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    ~Zrozpaczony Mireg~

    OdpowiedzUsuń