sobota, 14 marca 2015

Przygody ze zdjeciami, profeszjonalna szeszjon + KOD NA 200 SC ^^

I te tysiąc prób, żeby zrobić jedno zdjęcie ;-;

Hejo! C:

   Chciałabym Wam od razu pokazać kod na 200 SC, ponieważ jest on aktywny tylko przez ten weekend. Kod to FASHIONWEEK200. Pamiętajcie, aby nie kopiować kodu i nie wklejać go a wpisać ręcznie, bo inaczej będzie pisać (a raczej zazwyczaj pisze), że kod nie jest nieważny. 

FASHIONWEEK200
   Kilka dni wcześniej SSO wysłało na SnapChata zdjęcie z linkiem do konkursu. Chodzi o to, żeby jakoś stworzyć swój strój przypinając go... gdzieś xD Nie znam tej strony i nie wiem o co chodzi. Polecam zajrzeć na blog Melissy Seahall, bo ona to jakoś wytłumaczyła w poście... I tak nie rozumiem, ale Wy pewnie zrozumiecie.
   Nagrodą jest chyba 3000 SC... Sporo xDD
   W snapie od SSO było także coś o jakimś pokazie mody. W CH pojawiły się plakaty o tym. Ciekawe jak to będzie wyglądać C: Myślę, że to coś w stylu, że po wybiegu będą chodzić modelki ubrane w te ciuszki, które inni wybrali (ci którzy wygrali) i tyle.
   Wczoraj w 5 dziewczyn z klubu zaczęłyśmy rozmawiać przez Skype i grać, ale oczywiście mój komputer nie dał rady. Albo Skype, albo SSO. Jest bardzo słaby. Ma mało RAMu... Ledwie starcza na SSO, a nawet czasami nie, a co dopiero jeszcze Skype ;_;
   Dziewczyny śmiały się z mojego głosu xD Niestety moje słuchawki tak go zmieniają, a nie mam za bardzo możliwości rozmawiać normalnie. Pod koniec komputer mi się zaciął tak, że nie mogłam nic zrobić... Mama co prawda obiecała mi kiedyś nowy (taki mój *-*), ale wiecie jak to jest... 
   A może nie wiecie xD

Mel taki foch xD

    Od jakiegoś czasu kiedy nie mam misji robię sobie sesje zdjęciowe. Dzisiaj postanowiłam wybrać z prawie 100 zdjęć te najlepsze i lekko je przerobić. Używałam filtrów, rozjaśniania, kontrastu i ogólnie funkcji GIMPa xD Jeśli się Wam nudzi to zapraszam do obejrzenia... :)


   Generalnie jestem zadowolona z przeróbek. Niektóre wyszły na prawdę nieźle, a inne trochę gorzej. To były trochę takie ćwiczenia :D Podobają mi się bardziej: drugie w pierwszej parze, pierwsze w drugiej, oba w czwartej, drugie w szóstej i drugie w siódmej :) To ostatnie najbardziej...

   Do następnego postu
  Czeeeść ;D

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno pytanko. Mogę wywnioskować z posta, że używasz do obróbki GIMPa, ale jak tworzysz te ozdobne czcionki? Albo te tła za końmi w karcie "moje konie"? Z góry dzięki!

    Alexandra Archweb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionki ściągam z np. klik i wgrywam do systemu. Tło po prostu za pomocą pędzli z różnymi kolorami xD

      Usuń
    2. Dzięki :) Mam bloga o "wszystkim" ale myślę o Star Stable, więc... dlaczego nie spróbować :D

      Usuń
  3. Na Skype beze mnie?! Muszę to nadrobić c: /Lor

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci się udaje wrzucić na bloga obrazy z formatu gimpa?

    OdpowiedzUsuń
  5. O, udało mi się kliknać! XD czuje sie zwyciezcą.
    Super zdjecia.
    A co do twojego głosu... jest słodki , no naprawde *-* jeśli jeszcze raz nazwe cie Mateusz Maga to mnie zbaijesz, prawda? :')
    Melord <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że głupiee pytatnie XD Wiem, że tysiąc ludzi się cb o to pyta :D Ale może kiedyś spotkamy się na sso ?
    Ingrid Purpleyard
    (Taak wiem dziwne imię, założę się, że nie znasz na sso dziewczyny o tym imieniu :D)

    OdpowiedzUsuń