wtorek, 17 marca 2015

Latanie i tajniaki w dzikich koniach...



(zdjęcie przedstawiające mnie siedzącą na wysokim kamieniu i konia daleko ode mnie "Ammmmm... Tak właśnie Metorzy spędzają swój ranek... Siedząc na kamieniu i medytując ubrani na rebelowo :3")


Hejooos sos i kiełbaski... Tam-ta-ra-ram... Kiełbaski! Tam-ta-ra-ram... Kiełbaski! xD

   No więc tak... Jak widać na zdjęciu powyżej wczoraj i przedwczoraj robiłam dziiiiwne rzeczy xD Latałam tak daleko od konia, że inni myśleli, że mam dzikuska :3 
   A propos dzikusków xDD Wraz z jedną dziewczyną z klubu -chyba Ari, ale nie jestem pewna...- przeniknęłyśmy do jednej z grup dzieciaków by jak szpiedzy podpatrzeć na czym polegają owe DK (dzikie konie).

Jeśli jesteś dzieckiem i lubisz się bawić w dzikie konie, omiń ten fragment xD

Aby przeniknąć do grupy trzeba było wtopić się w tłum (czyt. zrobić dzikiego konia)...
Czyli zdjąć ekwipunek ;_;
   Zaczęłyśmy zabawę... No... I było tak jak myślałam xDD Czyli teksty typu: "ja teras wstalam", "jem trawe"... Nom... Czyli to czego nie robią normalni ludzie powyżej 14 roku życia xD W sumie to czego innego mogłam się spodziewać? Przecież to zabawa z dziećmi...

No, ale cóż... Można powiedzieć, że misja została zakończona powodzeniem ;D
    Ogólnie to oprócz udawania dzieci i latania obok konia, wydałam wszystkie SC na nawy strój C: Taki jakby letni, a wygląda to tak:

Nigdy nie nosiłam adidasków w SSO xD
 Adidaski, których nigdy nie noszę w SSO xD Te białe kojarzą mi się z Air Force Nike... Te spodnie wyjątkowo mi się podobały, bo sprawiają wrażenie dobrze wykonanych. Co do bluzki to po prostu chciałam mieć taką krótką, bo mam tylko taką niebieską, a jak wiecie ostatnio wolę czarne, szare lub białe rzeczy, te ostatnie trochę mniej. Natomiast czapkę chciałam kupić już od dawna :') W DUD wyglądała jak czarna, a SP okazało się, że jest szara xDD Mel mówi, że to: "Czapka ze smoczej skóry" :)

Chyba mi rowek widać x'DDD
    Słyszeliście, że ostatnio na funpage SSO na Facebooku ogłoszono konkurs "Najciekawsze, najśmieszniejszy komentarz o tym co się stało z Raptorem". Nagroda 500 SC. Wygrało 5 osób. A ja to powiem tak:

>-<
 Do zobaczenia c;

4 komentarze:

  1. Chej, mam dla ciebie radę... jeślu chcesz przyjaźnic sie z fajnymi ludźmi, to zaproś do znaj Kailey Whalefoot...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to "Hej", a po drugie dam Ci radę: Naucz się ortografii...

      Usuń
  2. Według mnie w zabawie w DK trochę nie masz racji. Bo kiedyś się (kiedy byłam "mniejsza".) bawiłam się w DK ale z ludźmi którzy piszą... no po prostu zabawa była fajniejsza. No, inni tam pisali np.: "Idę zjeść trawę" ale przede wszystkim pisaliśmy na grupie. Chociaż teraz już nie bawię się w takie coś jak DK no bo "wyrosłam". XD A z tym masz racje! Bo bardzo wkurzają mnie tematy na czacie pogadaj: "kto hce sie bawic w dk nieh napize 123!!!" itd. Jeszcze te ich pisanie: "dobhra to sie bafimy! ja jem teras trafe! ide do wodpoju!" aż oczy bolą. ;-;

    ~Mireg Graywood~

    OdpowiedzUsuń