piątek, 26 grudnia 2014

Szybki slub Lewka, dziwny ksiadz i duuużo wiecej XD ;___;

Tak, wiem, że ręce są dziwne, ale uwierzcie mi: Mogę narysować wszystko, WSZYSTKO OPRÓCZ RĄK! D:



 Hej, hej, heeej! ;D

   Barszczyk zjedzony? Prezenty otworzone? No to zapraszam do czytania postu, bo dzisiaj przygotowałam duuuużo zdjęć i jeszcze więcej historii, które mi się przydarzyły w ostatnim czasie ;D
   Jak wiecie pewnie z bloga Julii Watersmith (czytaliście już? Nie? To zapraszam do zakładki "Blogi, ktore POLECAM!" i tam ją znajdziecie ;)) Do rzeczy :D Zajmując się kontem Julii wpadłam na pomysł, żeby robić przeróbki, które najpierw miały być dla niej, ale teraz kiedy dodała je na swojego bloga to pomyślałam, że też je dodam XD


Wspólna przejażdżka na Darkice :)

Zawsze marzyłam o przejażdżce na Fryzie *-* Ale wiecie...
Najtrudniej jest uzbierać na te najdroższe konie :c Fryz kosztuje aż
990 SC! :oo :cc
    W ostatnim poście napisałam, że kupiłam nowego konia - Fiorda :) Z pomocą Julii Watersmith udało mi się na niego wreszcie uzbierać, z pomocą Julii i kodu na 200 SC xDD Chociaż potem okazało się, że jeszcze mi zabrakło, a double już się skończyło :c Ale byłam tak zdeterminowana, że kupiłam tyle ile mi brakowało i jeszcze dostałam double O.o A skończyło się 2 godziny wcześniej ;_;
   I tutaj chciałam podziękować Zsuzsannie Wolfrock za to, że ze mną wtedy wytrzymała xD Wiecie... Miałam taki mały napad, bo nie wiedziałam (w ostatniej chwili), którego konia kupić ;_; xDDD 
   "Kurde ale w sumie konia do DUD już mam. Może Pinto?" "A może poczekać do soboty i kupić Fryza?" "Właściwie 990 SC drogą nie chodzi (słowa Zsuzsanny)" "Ale do czego mi Fryz? Teraz ubieram się na czarno to się wtopię xD" I takie inne C:

Tak wygląda Lewek w kompletnym zestawie świątecznym z misji :) Taki sam
jak ma Fiord ze zdjęcia z aktualizacji kiedy dodali Fiordy :D (zdjęcie poniżej)




Oto są! Piękne konie fiordzkie!

    Wczoraj wieczorem weszła Julka! :D Wreszcie :) W Jarlaheim zobaczyłam, że kupiła Fiorda i od razu pomyślałyśmy o... ŚLUBIE xD Koni oczywiście :P
    W ogrodzie Winnicy znalazłyśmy księdza, który... Miał tremę, a potem reszta ślubu to istna katastrofa XDD Co tam się działo... xD W końcu ksiądz coś powiedział, pocałował nasze konia (LOLZ ;_;) a Julka nazwała go pedofilem ;DD Aż w końcu na priv. napisała mi "Uciekaj! ####### ### u Radnego" poczym wyszła z grupy a ja zrobiłam to samo i uciekłyśmy w dwóch różnych kierunkach D: 
   Spotkałyśmy się u Radnego i zrobiłyśmy kilka wyścigów. Eghem... Nom. Nie ważne kto wygrał xDD :P

Zamazałam imię i nazwisko oraz klub naszego księdza, żeby nie było, 
że się z kogoś wyśmiewam czy cuś i niekoniecznie wszyscy muszą 
wiedzieć kto to był XD

    Ostatnio po aktualizacji z reniferami na SSO zaczęły się pojawiać dziwne bugi... O.o Niektórzy jeżdżą w powietrzu, niektóre konie nie mają grzyw a w miejscu ogona dziurę, przez którą widać ziemie ;_; Przykład:

Siwy arab koło mnie nie ma grzywy, a kokardka jest w powietrzu...

    Większość czasu w SSO spędzam teraz na trenowaniu Lewka i nie mam za bardzo czasu na jazdę na innych koniach... Teraz padło na Czekoladkę, bo chyba tylko ona nie była na wyspie, a na Fire jeżdżę na cs pony C: A na mistrzostwa dla koni biorę tylko i wyłącznie Mefisto, bo on sobie na nich najlepiej radzi ;) Mam nadzieję, że zrobią mistrzostwa w DUD C: Do czasu wytrenowania Lewka brałabym na nie Snowy :D

Oczojebna biel *-*


    Wiecie, że kolekcjonuję czapki? :D Mam zamiar kupić wszystkie :) Już zaczęłam sprawdzać w Database gdzie jakie są. Od Mikołaja (w sensie z Jarlaheim) mam już 4/8 C: Dla siebie kupiłam 3 a 1 mam z misji :D Czyli? :) 8 C: Wciąż poluję na pozostałe 4 u Mikołaja, bo jedna jest naprawdę śliczna :D Taka biała z niebieskim sercem *-* śliczna. Dodałabym zdjęcie z Database, ale nie wiem czy mogę :\



    Na zakończenie tego ekstra długiego postu macie kilka luźnych zdjęć ;)
   Do zobaczenia ;D


"Jeżdżę po Jorvik i próbuję dostać się w miejsca, w których nikt inny jeszcze nie był"
(C) Julia Wilknight

3 komentarze:

  1. Świetne!!! Jesteś zajebista! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby ksiądz z mojej parafii uciekł i zamienił się w dziewczynę w SSO? xDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahhaahahah to było niezłe ! :D

    OdpowiedzUsuń