niedziela, 21 grudnia 2014

Przejazdzki z Jula i problem z wyborem konia...

Hejooo! :D

   W SSO skończyły mi się misje :c Zostały tylko te z wykopaliskami archeologicznymi... Generalnie nuda C: Strona z trickami i bugami na SSO jest już zrobiona w... 25% D: Staram się, ale są też filmiki, które straszliwie długo się wgrywają :\ 
   W wolnych chwilach na SSO... Wpadam do Julii Watersmith XD Ostatnio pojechałam z nią na krótką przejażdżkę na koniu Fryzyjskim *-* 
   Ma wspaniały galop :) Na zdjęciu trochę "wtopiłam" się w tło :o 

Piękny Fryz *-* <3
     Coraz bardziej zbliżam się do kupna Fiorda ^^ Brakuje mi około 420 SC xD Ale może uda mi się coś uzbierać na double C: Chociaż po za Fiordem myślałam jeszcze nad Pinto (z targu) i koniem Fryzyjskim. Raczej kupię Fiordka i jestem tego pewna w 89% xD
   Po za tym w gazecie "W siodle" jest kod na 200 SC i 15 dni SR, więc gdybym go użyła w double to brakowałoby mi tylko 20 SC :) Jutro chyba wybiorę się na poszukiwania takowej gazetki przy okazji pójścia do biblioteki (Tak, czytam książki. Tak, ja gimbus czytam książki i dobrze się z tym czuję XDD Ostatnio zaczęłam czytać serię "Wilkołak" autor-

   Na dziś to wszystko C:
   Do zobaczenia ;D

Ps. Robienie komiksu posuwa się w żółwim tempie i nie wiem czy w ogóle dam radę go zrobić. Wizja tego komiku wygląda tak: Postacie rysowane ręcznie, ale figurą przypominające te z SSO. To samo z końmi C: To będzie trudne i chyba wolałabym to robić ręcznie albo z takim specjalnym... czymś? ;_; Nie pamiętam jak to się nazywa... Wygląda jak tablet, ale podłącza się to do komputera, a to co rysuje się na nim w "realu" pojawia się w komputerze C: Fajna rzecz i na pewno bardzo pomocna przy takich komiksach...

3 komentarze:

  1. A ja wpisałam kod w double i nie mam 400, tylko 200 :( a tak się cieszyłam że będę mieć kucyka, no cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektóre kody double działa a na inne nie... Nigdy się nie wie kiedy dostanie się za nie double :c

      Usuń
  2. Jest nowy kod na 200 Star Coins! HAPPYHOLIDAY

    OdpowiedzUsuń