poniedziałek, 29 grudnia 2014

AKTUALIZACJA - 29.12.14r.

Hejoo ;D


Niech Nowy Rok będzie tak kapitalny, jak fajerwerki w Jorvik!

  • Fajerwerki!
Nadszedł czas na wielkie odliczanie: zbliża się Nowy Rok i musimy wybuchowo pożegnać stary! Nie ma na to lepszego sposobu niż FAJERWERKI!
Wielu ludzi na świecie świętuje nadejście Nowego Roku w wielkim hukiem, a mieszkańcy Jorvik nie różnią się pod tym względem. Jesteśmy bardzo podekscytowani wyzwaniami, które przyniesie rok 2015, dlatego w sylwestra dostęp do FAJERWERKÓW MAJĄ WSZYSCY!
Może spotkacie się wraz ze swoimi przyjaciółmi i podziwiać będziecie piękne rozbłyski na niebie?
Rozjaśnij nocne niebo wachlarzem pięknych kolorów, kiedy będziesz żegnać rok 2014 i powitasz nowy wraz z przyjaciółmi ze Star Stable!
Fajerwerki będą dostępne w specjalnych sklepach noworocznych tylko przez tydzień!

Fajerwerki co prawda już były, ale nigdy nie jest ich za dużo ;D
  • Noworoczna moda!
Ważne jest, aby odpowiednio ubrać się na powitanie Nowego roku! Świętujcie ze stylem przepięknych sukienek dostępnych w specjalnych, noworocznych sklepach, które pojawiły się na wyspie. Wyglądajcie czadowo na sylwestrowej zabawie!

Czy oni powiedzieli "sukienki"? :D Oby były ładne :)
  • Świąteczne zadania
Już teraz możemy ujawnić, że Święta zostają w Jorvik aż do 14 stycznia! Oznacza to dodatkowe dwa tygodnie świątecznej zabawy i zadań! Szkoda, że Święta Bożego Narodzenia są tylko raz w roku....

Łaa! ;D Może uda mi się upolować resztę czapek :) Z drugiej strony to trochę szkoda, że nie ma nowych misji, bo już wszystkie zrobiłam :c
  • Targ Koni
Eddie i Ferdinand chcą pooglądać noworoczne sztuczne ognie, dlatego postanowili zostać w Forcie Pinta na kolejny tydzień!

No i fajnie :D Kto wie, może kupię Pinto? :o

4 komentarze:

  1. Świetny blog :D pierwszy jaki widzę na którym ktoś pisze na bieżąco ;P Super sprawa z tymi fajerwerkami nie? W tamtym roku było fajnie w sylwestra ;) Mam prośbę. Pomoglabys mi z wyborem imienia dla czarnego araba? Pliss ;) Pozdrawiam, Twoja wierna fanka N.C. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)) ^^ Co do aktywnych blogów to nawet nie wiesz ile jest takich aktywnych ;D Po prostu trudno je znaleźć, bo Google zazwyczaj wyszukuje te popularniejsze :\
      Z imieniem z chęcią pomogę :D Może: DarkDream (Mroczne Marzenie), NightStar (Nocna Gwiazda), GoldPrincess (Złota Księżniczka), DarkWarrior (Mroczny Wojownik). Myślę, że jest małe prawdopodobieństwo, że ktoś wybrał któreś z tych imion swojemu koniu, bo właśnie je wymyśliłam xDD
      Pozdrawiam, Julia Wilknight ;DD

      Usuń
  2. Doradź mi mój doradco! XD Słuchaj... (dobra, tu bardziej pasuje 'czytaj'...) więc... CZYTAJ, jakiego mam kupić szweda? No bo są takie trzy fajne... Jest taki jeden beżowy z białą grzywą, coś typu izabelowaty. I takie dwa ciemne, jeden bardzo ciemny, a drugi troszkę jaśniejszy.. No wiec co ja mam kupić? Dodam, że chcę zestaw granatowo-biały ... :)
    PS, jak chcesz możesz sobie zobaczyć czy cuś, no bo te moje opisy... PO PROSTU REWELACYJNE SĄ XD . No przyznaj! :D
    Meeel , czyli ta co wpadła do dziury ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah xDD O Boże xD Nie przypominaj mi XDDD Zaraz spadnę z krzesła xDD "Magic", tak? XDDD "Magic!" XDDD Hhahaah Nie no nie mogę.... Czekaj ogarnę się XDDD O Bosh... Ok... Już :) No, więc do biało granatowego najbardziej pasowałby ten najjaśniejszy (taki jak moja Snowy ^^) albo ten najciemniejszy. Dziękuję za uwagę.
      Na żywo mówiła Julia Wilknight z konta Google+

      Ps zaraz dodam posta, w którym dokładnie opiszę co Ty wyrabiałaś w Czarnej Dziurze ;DD

      Usuń