środa, 17 grudnia 2014

AKTUALIZACJA - 17.12.14r. :D

PADA ŚNIEG! PADA ŚNIEG!

Czas na zabawy w śniegu!
Śnieg ^^ *-*

  • Śnieg!
 To moja pierwsza zima w SSO i... Jestem zachwycona! :D
Zimowa pogoda dotarła do Jorvik i pada pierwszy śnieg w tym roku. Czas poczuć skry lecące spod kopyt i świąteczny nastrój na całej wyspie! 
Radny w Srebrnej Polanie wciąż ma ręce pełne przygotowań i potrzebuje Twojej pomocy, aby uczynić te Święta jeszcze bardziej szczególnymi dla wszystkich mieszkańców. Są Mikołaje do rozstawienia, ciasteczka do spróbowania i oczywiście nie zapominamy o koniach! Musicie upewnić się, że dostaną coś specjalnego na Święta! Pojedź do Srebrnej Polany i pomóż w przedświątecznej gorączce.  
  • Sklepy świąteczne
Urocze właścicielki sklepów świątecznych w całym Jorvik dołożyły kilka rzeczy na swoje półki, aby każdy mógł wyglądać pięknie w ten świąteczny czas. Święta Łucja i Piernikowe zestawy są dostępne jeszcze tylko w tym tygodniu, więc kupcie je, zanim znikną na dobre.
Ja już prawie wszystko wykupiłam ze sklepów świątecznych, więc przydadzą się nowe rzeczy XDD
  • Targ koni
Eddie i Ferdinand otworzyli targ koni w Forcie Pinta.
Fajnie by było gdyby były tam dostępne Fiordy *-* Mam do nich dostęp, ale wiem, że jest dużo graczy, którzy mają dostęp do DUD, ale są dopiero na początku budowania reputacji u Kalltersów i chcieli by JUŻ kupić Fiordy :)
  • Świąteczne zadania codzienne
Nie zapomnij zrobić codziennych zadań świątecznych: ciągle do zebrania jest masa prezentów od Mikołaja.
No jak do tych czas prezenty mnie (delikatnie mówiąc) nie zadziwiały swoim pięknem, więc jeśli dali coś nowego to chętnie skorzystam XDD
Kto z Was zaczyna naprawdę czuć już Święta?
W SSO czuję, ale w rzeczywistości -nic... Może tuż przed Wigilią święta u mnie jakoś się ożywią? c:

Do zobaczenia ;) ^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz