czwartek, 11 grudnia 2014

Cisza...

Hejo!
   Ostatnio nie dodaję postów- wiem, ale po prostu nie mam o czym... Nie mam za bardzo jak skrzyknąć się ze znajomymi na SSO, żeby wspólnie coś porobić... Jak kiedyś. Zsuzsanny Wolfrock w ogóle nie widzę ;_; Nie wiem czy ma jeszcze ten zakaz na komputer czy nie, czy po prostu nie mam szczęścia, żeby na nią trafić. Z Julką Watersmith nie mam kontaktu... Z Abigail Skylord też za bardzo nie piszę... Dalka Goldstar odezwała się chyba tylko raz do mnie w ostatnim czasie... Pozostałe osoby dostępne na czacie to Maggie (nie pamiętam nazwiska xD), z którą czasem po piszę, Ada Winterpoulos z nią też się czasem spotkam, Zsuzsanna Shadowfield, ale ona też nie jest ani często, ani długo na SSO...
   Nuda... Normalnie jak na początku SSO ;-; Ci co kiedyś byli na EE1, EE2 czy EE3 wiedzą chyba o czym mówię xD Wszędzie czesi xD Przykład: Stoję sobie w Fir i nagle pojechała do mnie jakaś dziewczyna i mówi: 
-Ahoj! (czeskie czy słoweńskie ;_; przywitanie), 
to ja: 
-Hej
- Co hej?
- No hej.
- CZ/SK?
- Nie PL
XD I tak było w większości gry... A jak już znajdywałam jakąś Polkę to było to jakieś małe dziecko, które chciało ciągle jeździć [bez celu] po plaży i nie umiało logicznie tworzyć zdań... Dopiero w klubie poznałam kilka osób... Potem tak jakoś wyszło, że nie było właścicielki i zmieniłyśmy klub: Zsuzsanna, Dalka- którą poznałam później i nie wiem czy ktoś jeszcze ;_; 
   OK. Teraz pytanie: Po co ja o tym piszę? O.o 
   Nie wiem xD
   Do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz