sobota, 6 grudnia 2014

Od dzisiaj WOLFnight, lawina misji i otwarcie SSO po problemach technicznych...



Hejoos! :)

   Wreszcie otworzyli serwery! :D Nie wiem jak Wy, ale ja przez chwilę nawet zaczęłam się zastanawiać czy SSO będzie kiedyś działać ;_; Aż zaczęłam myśleć ile włożyłam w SSO XDD
   Przez te problemy przepadło mi 2-3 dni SR :\ Może oddadzą c: Zaraz po wejść na SSO dopadła mnie lawina misji XD Z DUD i ze św. Mikołajem. W DUD tyle się nabiegałam, że... Nie mam porównania >.< 
   Pewna osoba uświadomiła mi co znaczy po część moje nazwisko ;____; I uwierzcie mi bardzo chciałabym je zmienić xDDD 
   Chyba nie mam za wiele informacji na dzisiaj... Być może jeszcze dziś będę miała klub, ale to nic pewnego :\ 
Do zobaczenia ;)

5 komentarzy:

  1. Nie mogę się zalogować do swojego konta na www.starstable.com.pl. Strona otwiera się normalnie, ale gdy klikam "zaloguj" wyskakuje komunikat: "Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia
    Podczas łączenia z serwerem www.starstable.com wystąpił błąd. Odpowiedź OCSP nie jest jeszcze ważna (zawiera datę z przyszłości). (Kod błędu: sec_error_ocsp_future_response).
    Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych.
    Należy skontaktować się z właścicielem witryny i poinformować go o tym problemie."
    Czy ten problem wynika z wcześniejszych problemów SSO? W Star Stable, wersje pobraną, mogę grać normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tak. Skontaktuj się z Supportem, oni wiedzą na pewno co robić ;)

      Usuń
    2. Dziękuję (:, lecz jak już wspomniałam nie mogę wejść na moje konto, nie potrafię się zalogować ):
      Liv Bravedawn (Na SSO)

      Usuń
    3. Żeby napisać do Supportu nie trzeba być zalogowanym ;) Znaczy tak myślę...

      Usuń
  2. Julaaa :D Jesteśmy na tym samym serwerze c: Jestem Mandy Applestar :) Zajrzysz też na mojego bloga? ^^
    Jak Cię zobaczę to dodam do znaj xDD
    http://star-stable-online-mandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń