niedziela, 28 grudnia 2014

Wspólne chwile z ciekawymi osobami ...


Hejooo! :D

   Chciałabym Was zapytać czy uważacie, że powinnam przefarbować włosy na czarno? xD Bo ostatnio zaczęłam polować na czarne włosy... Co prawda sobotnie 100 SC wydałam na nową czarną kurtkę z MSP (nie mam jej na żadnym z dzisiejszych zdjęć, a nie czekajcie...). Zaraz coś znajdę... O to ta kurtka ;)


Z boku nie za bardzo widać. Kurtka jest taka sama jak ta od Red Kessler tylko,
że czarna :)

   A wracając do tematu xD Jutro ostatni dzień głosowania w ankiecie jak dotąd jest 1 głos za (15 %) i 6 przeciw (85 %) C: Więc chyba pozostanę naturalna xD w zasadzie to nawet trochę oryginalne, bo większość dziewczyn z większymi poziomami 15-16 mają już zmienione włosy, zazwyczaj kolorowe co niekoniecznie wygląda dobrze xd Czasem tylko dobrze to wygląda jeśli umie się dobrać ubrania do takowych kolorowych włosów ;) Ja mam szczęście, bo do brązowych prawie wszystko pasuje xD Teraz kiedy zaczęłam się ubierać wyłącznie na czarno doszłam do wniosku, że tylko włosy się wyróżniają, więc może lepiej ich nie farbować? :o


   Lubię brać udział w cs, ostatnio nawet w prawie każdych biorę udział ;D Nie zawsze z powodzeniem :\ Biorę udział we wszystkich z wyjątkiem mistrzostw Jorvik, bo tam mam straszne lagi i Moorland. W cs pony też rzadko, bo zanim dojadę na miejsce na drodze Moorland-Fort Pinta także łapią mnie lagi. Taak, wiem co myślicie... "Po co ci stajnia w miejscu gdzie masz tyle lagów?" xD Prawda jest taka, że potrzebne mi są promy, a do Stajni Jorvik niezbyt mnie ciągnie :\ Może kiedyś przeniosę się do GHV? Ale z drugiej strony nie ma tak dostępu do różowych podwózek ;_;

   W ostatnich dniach spotkałam kilka ciekawych osób :D Pierwszą osobą była Anna Bunnyhand. Okazało się, że czyta mojego bloga i chciałaby się ze mną spotkać. Wybrałyśmy się więc na przejażdżkę po kilku tajnych miejscach m.in. do czarnej dziury (link do posta o niej). Chciałam także pokazać Annie zamknięty jeszcze teren :) Anna wcale nie chciała tam wejść,  ja w ogóle nie znam sposobu jak na chwilę tam wejść i wcale nie widziałyśmy jak dziewczyna, która była przed nami tam weszła xDDD Oj nie umiem kłamać 

13 miejsce w 1 grupie... Czy ja to kiedyś wygram? ;_;


   To jeszcze nie koniec ciekawych spotkań ;D Przedwczoraj (dobrze mówię? :o Julka sprawdzaj mnie xD) spotkałam się z Julą i Melanie C: Potem dołączyła jeszcze Ada, ale jej nie miałam za bardzo okazji poznać. Możecie nie uwierzyć, ale kucyk Melanie przystawiał się do żony Lewka (klaczy Julki) D: Powstrzymałam się, żeby nie wyzwać jej do wyścigu o honor xDDD

Jak my stoimy na środku rzeki? :OO Medżik :)))


  To już koniec postu c: Chciałam tylko powiedzieć, że zrobiłam już pierwszą stronę komiksu xD Do końca grudnia może skończę XDD
  Do zobaczenia ;D







5 komentarzy:

  1. Twój blog jest naprawdę SUPER! Z niecierpliwością czekam na kolejne posty ♥!
    Tak się zastanawiam:
    1. Lepiej kupić araba czy fiorda?
    2. Jakiej maści?
    3. Czy opłaca się kupować drugiego kucyka Jorvik?
    Wybacz, że tak pytam, ale nie mam żadnych prawdziwych (realnych) znajomych na SSO i nie mam się kogo poradzić.
    Pozdrawiam, Liv Bravedawn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :D
      Wracając do tematu, myślę, że Arab na pewno się przyda, ale jeśli masz już dostęp do DUD a nie masz Szwedzika to lepszy będzie Fiord, bo na innych koniach jeżdżąc tam się zamęczysz ;_;
      Jeśli jednak wolałabyś jednak Arabka to polecać siwego, karego (Goldspur) lub siwego w brązowe kropki (Fort Pinta) ;)
      A z Fiordów to każdy jest śliczny ^^ Co do drugiego kucyka to raczej nie kupuj kolejnego :\ No chyba, że bardzo ci się jakiś podoba :D
      Pozdrowionka ~Julka ;D

      Usuń
    2. Dziękuję (:, Szwedek już prawie kupiony (tzn. muszę tylko po niego pojechać XD) i nie wiedziałam, na którego lepiej zbierać, czy fiorda, czy arabka, ale chyba jednak arabka. No cóż mam jeszcze przed sobą parę tygodni do rozmyślania, aż uzbieram do końca SC ;).
      Liv Bravedawn.

      Usuń
  2. Aaaaa jestem sławna! XD Pfff, nie przesadzaj z moim tłuścioszkiem, to był tylko taki niewinny podryw XD A nie ważne, dla ciebie i tak bd przestępcą XD
    PS Dzięki , że zabrałaś mnie do tej dziury , ale chyba się do niej zniechęciłam... Po tym, jak 3 razy wpadłam.. to nie, ja dziękuję już ;-; I jeszcze Lor się śmiała. Pocieszające..
    Mel McBaker. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ;) Ja ze 20 razy już do niej wpadłam D: I dlatego teraz nabrałam takiej wprawy :) Trzeba się czasem pośmiać ;D Mnie i tak bardziej rozwaliło jak Lor weszła Puszka i od razu pobiegła w przeciwną stronę, w którą jej mówiłam xDD

      Usuń