sobota, 13 grudnia 2014

Nowy klub i oczarowanie Fiordem *-* ...

Hejoo! :D

   Dziś byłam w Jarlaheim i nagle podjechała do mnie jakaś dziewczyna. Zaprosiła mnie do znajomych i zapytała czy może ze mną pogadać na priv. Okazało się, że to właścicielka klubu, do którego od dawna chciałam dołączyć :) 
   Po krótkiej rozmowie przyjęła mnie do klubu :D Jest tam tylko kilka osób, ale i tak myślę, że klub jest/będzie OK :) Jest w nim także dziewczyna, której w zasadzie pomogłam znaleźć ten klub xD To dłuższa historia c:
   Z pół dnia użerałam się z jednym z Świątecznych >.< Trzeba było w nim powiesić lampki w 5 stajniach: Moorland, Jodłowym Gaju, Valedale, Steva i CJ Srebrnej Polany... Problem polegał na tym, że gdy już kończyłam zadanie i zostawała mi tylko jedna stajnia... Internet zawodził i przerywało mi połączenie przez co musiałam zaczynać od nowa >.< 
   Najgorsze było to, że wszystkie z tych stajni były od siebie dość oddalone i trzeba było używać podwózki lub po prostu jechać na piechtę jak ja to czasem mówię xD
   Dziś także na SSO wybiła magiczna liczba 10.000 SJ! W zasadzie składałam na czaprak z DUD, ale zanim uzbieram wystarczającą liczbę punktów reputacji w obozie Nic'a to uzbieram drugie tyle xD Więc kupiłam sobie czarny kask w GHV. Kosztował około 7 tysięcy, ale potrzebowałam go, bo od dawna nie miałam żadnego kasku ;_; Same czapki i kilka kapeluszy XD
   Co jakiś czas, a właściwie co chwilę widzę Fiordy ;_; To trochę dziwne, bo myślałam, że mało osób będzie mieć tak szybko reputację: Popularną u Kalltersów...
   Swoim urokiem oczarował mnie szary Fiord *-* Kupiłabym go z chęcią, ale do reputacji trochę mi brakuje, stan SC ma się kiepsko, a w tajni nadal mam dwa konie (z 14 poziomem) do dotrenowania, więc nie mam możliwości xD Może za kilka tygodni? W prawdzie chciałam kupić Fryza, ale trudno C:
   To już chyba koniec...
   Postu XD
   Do zobaczenia ;)

Nie ma to jak stać na szkielecie dinozaura ^^ XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz