sobota, 20 grudnia 2014

10.000 wyświetleń bloga! ;OO

Hejoooo! :D

   Dziś (lub wczoraj :o) wybiło magiczne 10.000 WYŚWIETLEŃ!!! Mamma Mia! Napiszę jeszcze słownie, bo te zera do mnie nie docierają... Dziesięć tysięcy!!! Łaaaa! 10.000 razy wyświetlono mojego bloga O.o Nie ogarniam tego po prostu...
   Dziękuję Wam bardzo!!! :DD To masakrycznie dużo. Wyobrażacie sobie to?! Dziesięć tysięcy! :OO
   Nie no... Masakrycznie dużo! To hiper-masakrycznie-wielce-bardzo-oczojebnie-kosmicznie-ogromnie-super dużo !!! :OO
   Wcześniej myślałam, że jak kiedyś osiągnę tyle wyświetleń (jeśli), to zrobię jakiś konkurs, ale nie mam nic do nagrody :c Z pieniędzmi (nie będę kłamać) jest u mnie krucho... Chyba, że mogłabym udostępniać czyjegoś bloga (chociaż już to robię w zakładce). Może mogłabym dać do niego linka z obrazkiem z boku bloga. Wtedy każdy kto wszedłby na bloga by go zobaczył C:
   Nie wiem. Może wyraźcie swoją opinię w komentarzach, bo ostatnio coś cicho się zrobiło D:
   Do zobaczenia! :)

Ps. SSO awarię zrobić umiało, a nakarmić konni to już nie raczyło XD Taki żarcik. Wiem, że to nie ich wina, a ja nie mogłam wejść wcześniej i ich nakarmić :c

Jak jeszcze był klub XD Ada usiadła w powietrzu *-*

Zdjęcie aż prosi się o jakąś ciekawą przeróbkę... Hmm... Może spróbuję... go nie zepsuć XD

3 komentarze:

  1. Gratuluję aż tylu wyświetleń na blogu :-) Mi pozostają tylko marzenia...spotkamy się?! Tak długo na to czekałam nie wiem na którą ci pasuję, ale na 100% będę jutro o godz. 5.00 nad ranem w stajni moorland, będziesz? To chyba moje jedyne marzenie związane z tą grą: Mieć przyjaciela...ech...to też tylko marzenie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj! 5 nad ranem? :o Chyba nie dam rady :c A jakiś inny termin może? c:

      Usuń
    2. Dzisiaj tak między godzinami 16-18 w stajni moor, pasuje???

      Usuń