poniedziałek, 15 grudnia 2014

Praca nad przerobkami, logo na zdjeciach i... zaleglosci w szkole ;_; ...

Taka dziwna przeróbka xD Zdjęcie przez zabarwienie na ciemno pomarańczowo uzyskało (według mnie) wrażenie starszego. Takiej starszej fotografii. Fajnego efektu dodały te plamy. Takie jakby po kawie. Ciekawe... :)

Hejo! :)

   Dziś tylko raz weszłam na SSO... Wbiłam 15 poziom Mefisto -Arabek- i 14 Snowy po czym wyszłam i nie zdążyłam zrobić żadnych zdjęć. I jeszcze na dodatek zepsuł mi się Bandicam. No gorzej być już nie mogło ;_; Chciałam właśnie zrobić kontynuację komiksu (lepszą graficznie i bardziej... profesjonalną (?)) XD Ale bez Bandicam muszę co chwilę wychodzić z gry i wklejać zrzuty z ekranu do Paint'a przy czym gra sama mi się wyłącza. Nie powinna, ale się wyłącza :\ 
   Wyobraźcie sobie teraz, że takich zdjęć do komiksu potrzebuję mniej więcej 20. 20 razy musiałabym włączać i wyłączać grę... Praca z programem robiącym zdjęcia dodaje nową możliwość :) Możliwość robienia kilku zdjęć w krótkich odstępach czasu. To bardzo się przydaje np. przy robieniu zdjęć w czasie skoku. Jak wiecie SSO nigdy nie będzie wystarczająco naturalne i nie zawsze podczas skoku zarówno koń jak i jeździec dobrze się ułożą. Kiedy zrobi się kilka, kilkanaście zdjęć jednego skoku można wybrać to najlepsze gdzie figura konia i postawa jeźdźca najlepiej się ułożą :D
   Jeśli nie uda mi się zgrać z powrotem komputera z Bandicam to raczej nie uda mi się zrobić komiksu :\ 
   Teraz kiedy mam więcej koni i więcej różnorodnych ubrań mam większe możliwości xD i mogę ułożyć jaką konkretną oraz ciekawą historię gdzie zarówno ubranie jak i koń będzie pasowało ;))
   Od pewnego czasu postanowiłam, że będę umieszczać logo bloga w prawym dolnym rogu zdjęć :) Raczej nikt nie będzie chciał kraść moich zdjęć, ale spotkałam się ostatnio z różnymi nadużyciami zdjęć... 
Podam przykład imiona i nazwiska osób zastępując literami, żeby nikt nie wiedział o kogo chodzi XDD
X dodała na jedną ze stron o SSO (funpage) zdjęcie/przeróbkę osoby A (autorki zdjęcia) . Na zdjęciu nie było loga, a zdjęcie osoba X znalazła wpisując jakieś hasło w wyszukiwarkę Google. Pod zdjęciem osoba P zapytała czy może skopiować to zdjęcie i dodać na swojego bloga. X odpowiedziała, że tak ponieważ to zdjęcie z Google.
   Teraz pytanie: Czy jeśli to zdjęcie jest Google to każdy może je sobie kopiować i gdzieś dodawać?
   Odpowiedź jest oczywista: Nie.
   Nie może, ponieważ owe "zdjęcie z Google" nie jest własnością Google. Wyszukiwarka je tylko wyszukała, a skopiowanie tego zdjęcia i dodanie go gdzieś bez pozwolenia autora to naruszenie praw autorskich, które można zgłosić nawet na policję...
   Tak więc dodam logo, żeby każdy wiedział gdzie szukać właściciela tego zdjęcia XDD
   A co ostatniego zagadnienia (trudny wyraz, Buhahah XD) to nie wiem czy w tym tygodniu jeszcze coś dodam... Nie było mnie kilka dni w szkole i okazało się, że mam zaległe... 3 sprawdziany (2 prace klasowe i jedną obowiązkową kartkówkę) oraz około 5 zapowiedzianych prac klasowych po przerwie świątecznej ;_; Z fizyką jest najgorzej, bo ZUPEŁNIE nic nie rozumiem, nie umiem i kupa >.<
   Także jeśli ktoś czyta dość regularnie mojego bloga i oczekuje postów (wątpię, ale jakby rzeczywiście ktoś się taki trafił ;D) to niestety nie wiem kiedy dodam następne posty...
   Do zobaczenia... Kiedyś ;_;

Ps sprawa zakładki "Bugi, tricki i błędy w SSO" jest ciągle otwarta. Właściwie to jest pewna, że do końca tego miesiąca skończę to i będziecie mogli tam znaleźć jakieś ciekawe zajęcie na nudne dni w SSO ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz