wtorek, 30 grudnia 2014

Nocne wyprawy i "Magic!" .... ;D

Lew <3 A z tyłu balon do DUD :D

Hejooo! ;D


   Musicie się przygotować psychicznie, bo w tym poście będą dosłownie rozwalające i powalające moje przygody. Moje i nie tylko xD Nie wiem czy dam radę to opisać, bo wciąż się śmieję ;DD
   W ciągu kilku ostatnich dni okazało się, że mam w sobie Duchowego Przewodnika xDD Stwierdziła tak Lorraine, a Melanie musiała się zgodzić :P Zaczęło się od tego, że rozmawiając z Lor dowiedziałam się, że nie wie ona nic (o sekretnych miejscach) o SSO XD (Lor nie obrażaj się ;D) Musiałam więc zabrać ją na małą wycieczkę po tajemniczej stronie SSO C: Melanie także postanowiłam na nią zabrać :D
   Zaczęłyśmy od obejrzenia Czarnej Dziury xD Hahahah XDD O Boshe! xD Nie mogę pisać xDD Hahah XDD Dobra... Już się ogarniam ;D Lor trochę długo zeszło nad misjami, więc postanowiłyśmy zacząć bez niej (czekałyśmy wcześniej z 15 minut chodząc po sklepach, wolno nam wtedy było iść bez niej, prawda? ;D). Wytłumaczyłam Mel jak się tam dostać (w zasadzie to to nie był obszar zamknięty, bo była tam kiedyś misja. Potem dopiero nie można było się tam za bardzo dostać :P). Udało jej się za pierwszym razem, więc poszłyśmy zobaczyć ową Czarną Dziurę xD Wrażenie robiła jak zwykle :D 
   Potem dopiero pomyślałam, że chyba kiedyś będzie tam misja, bo jest tam z boku taka droga zasypana kamieniami od zewnątrz :o
   Nie pamiętam już czy Mel od razu do niej wpadła czy dopiero później xD Potem Lor napisała, że już jest. Pokazałam jej po kolei co trzeba zrobić, ale chyba Fryz trochę utrudniał jej sprawę, bo na początku nie za bardzo mogła skoczyć, ale w końcu się udało :) Potem wytłumaczyłam jej, żeby nie wskakiwała do dziury tylko obejrzała ją stojąc na jej krawędzi. Oczywiście wskoczyła do dziury *-*  XD Potem Mel też tam wpadła i to zapoczątkowało falę różnych ciekawych i śmiesznych zdarzeń xDDD
   Lor oczywiście musiała zobaczyć Czarną Dziurę, więc wpadłam na pomysł, żeby skoczyła na taką półkę skalną zamiast na krawędź. Przez moment wydawało mi się, że udało jej się na niej zatrzymać, ale niestety nie wyhamowała i spadła xD "Do trzech razy sztuka!" ;D
   Tak zeszło kilka razy aż w końcu się udało :D Ja na koniec chciałam się popisać i też wskoczyłam na krawędź i... Zsunęłam się na taki mały występ (?) skalny, ale i tak mnie teleportowało jednocześnie wywalając z gry D: :c Przez chwilę naprawdę się bałam, że zablokują mi grę :\\ I jeszcze przez pulpit nie mogłam wejść :o Ale gdy w końcu włączyłam grę to zaczęłam się zastanawiać jaki pożytek miałoby z tego SSO jeśli by mnie zablokowali? Przecież uczciwie płaciłam za SR i SC i powiedzmy sobie szczerze, że jestem źródłem ich dochodów ;d 
   Kiedy weszłam na SSO okazało się, że wcale mnie nie teleportowało do stajni, ale stałam przed Czarną Dziurą ;_; Po chwili Lor opisała mi sytuację, która wydarzyła się podczas mojej nieobecności xD 
   Opowiedziała mi, że po moim wyjściu Mel przyszła do niej (na tą skalną półkę), stanęła na samym końcu nad Czarną Dziurą po czym krzyknęła: "MAGIC!" i po prostu spadła w dół xDDDD Nie mogłam się opanować XDD Tak mi się chciało śmiać kiedy odtworzyłam sobie tą scenę w wyobraźni ;DD Mam nadzieję, że Mel się nie obrazi, że to tu opisałam ^^ <3
   A potem pojechaliśmy tam (zdjęcie poniżej). Tam z kolei rozwaliła mnie Lor xD <3 Bo od razu udało jej się tam wejść i powiedziałam, żeby odchodziła za daleko od bramy... A wtedy Lor popędziła prostopadle (czyli pod kątem prostym ;p) czy też w przeciwnym kierunku do ogrodzenia xDD Oczywiście ją teleportowało Xd



Znaczy my wpadłyśmy tam przez przypadek D:

    Oczywiście nie tylko to robiłam przez te kilka dni :D Od jakiegoś czasu zaczęłam robić zadania na reputację u Nic'a, żebym mogła w końcu kupić ten czaprak z futerkiem ^^ Zaczęłam także zbierać na Bur.. Burgu... Burgundowy (?) zestaw dla DarkBeauty <3 Uzdę już mam :) Czaprak kosztuje około 4 tysięcy, a siodło niestety aż 129 SC! Wiem, że to dużo, ale może uda mi się coś wymyślić ;D
Snowy ma koreczki ^^
   Mam jeszcze taki pomysł na spotkanie Sylwestrowe ;D Nic nie mogę zdradzić, bo jeszcze sama nie wiem dokładnie jak to będzie wyglądało, ale wiem jedno: BĘDZIE, BĘDZIE ZABAWA, BĘDZIE SIĘ DZIAŁO I ZNOWU NOCY BĘDZIE MAŁO! ;DD

A Julą :D Szkoda, że ostatnio nie mamy za dużo okazji by się spotkać... :c

  To już koniec postu c:
  Wiecie co? Myślę, że naprawdę SSO byłoby beznadziejną grą i w końcu by mi się znudziła gdybyśmy czasem nie weszli tam gdzie nie wolno xD :)
  Do zobaczenia! ;D

19 komentarzy:

  1. Boże, uwielbiam Cię MENTORZE :D /Lor

    + Nie musisz zamazywać mojego nazwiska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestę uwielbiana ;ooo Tego jeszcze nie było xDD
      Lor kurdee jak ty masz na nazwisko? Bo chciałam tą jedną literkę dopisać xDD

      Usuń
  2. Oj wy niegrzeczne XD Gdzie jest ta Czarna Dziura? Chyba że wiem ale nie wiem że to Czarna Dziura ;D
    N.C. ;*
    I dzięki z tym imieniem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło Przejścia Diabła czy jakoś tak obok Jarlaheim ;D

      Usuń
    2. Przesmyk Diabła :D. Żeby tam się dostać trzeba mieć odblokowaną Dolinę Złotych Wzgórz?

      Usuń
    3. Chodzi mi o Czarna Dziurę.

      Usuń
    4. Tak, Przesmyk Diabła xD Pomyliło mi się. Nie nie trzeba mieć odblokowanej ;)

      Usuń
  3. Ty to potrafisz dobić człowieka.... ;-; Już myślałam, że moja MAGICZNA historia pójdzie w zapomnienie, ALE NIEEE, BO TA TO MUSI JĄ WSZYSTIM OPWIEDZIEĆ! XD A z tym 'MAGIC!' to tez nie było za fajnie... P prostu zachwycałam się kwadracikiem z mgły, no i baaaam i lece na dół :/ JA CI MÓWIĘ, TO LOR MUSIAŁA MNIE POPCHNĄĆ! A potem 'Tylko nie mów tego Julii, może zdążę przed nią wrócić!' . NO PEWNIE, OPOWIEDZ JEJ O TYM! PRZECIEŻ NIE BĘDZIE SIĘ ŚMIAŁA! ZDRAJCA!!
    A co do zamazania nazwiska, to nie musiałaś. Ale skoro już je zamazałaś, to mogłaś zostawić pierwszą literę. No wiesz... żeby jak jakiś przestępca wyglądać czy cuś XD Na przykład... Katarzyna W ! XD Melanie M! Naprawde, mogłaś to przemyśleć XD Niewazne.. XD
    Meel <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ;D Warto o tej historii pamiętać :)) Następnym razem dla równowagi obsmaruje siebie, ok? :p Lor jest zuaa na pewno Cię popchnęła ;DD Z tym zostawieniem jednej litery to dobry pomysł zaraz lecę dorysować xDDD

      Usuń
    2. Właśnie się zorientowałam, że równie dobrze mogłam zostawić całe nazwisko i klub, bo na poprzednim poście jest ono całe xDD O Boshe... I ty mówisz, że jesteś nienormalna?! Ja nawet nie ogarniam siebie xDD

      Usuń
  4. Ja to wszystko widze Melissa -,- :C ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to było do mnie? Do Mel MCBAKER? Głupika? No co jest? :CCCCC

      Usuń
  5. Po którym zadaniu Świątecznym od Radnego dostaje się magiczny proszek na renka? O_O? Już około tydzień mu pomagam... I czy zdążę przed skończeniem się przygotowań? Tak wiem, późno się za to zabrałam XD, ale dopiero około ten tydzień temu kupiłam SR na nowo i zabrałam się od razu za zadania Świąteczne.
    Pozdrawiam, Liv Bravedawn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam po którym z kolei, ale wiem, że jest ono zaraz po zadaniu z poskromieniu zdziczałych baranów (czy kóz ;_;) ze słomy xD Ja robiłam je około 2 tygodni, bo pamiętam, że skończyłam 2 dni przed aktualizacją z następnymi zadaniami świątecznymi, a potem robiłam je równy tydzień do Wigilii :\ Masz czas do 14 stycznia, więc raczej dasz radę ;))

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  6. P.S.
    Wiem już jakiego konia kupię XD. (Zachowuję się jak mała 10 - letnia dziewczynka... Trudno.)
    Araba myszatego <3, Szweda kupię jak bd miała lvl bliższy DUD, bo zanim uzbieram na Fiorda to trochę czasu mi zejdzie XD, ale i tak dziękuje za pomoc :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Julia prosze napisz posta w którym opiszesz jak znaleść się w czarnej dziuże plisss.I napisz mi jaki masz program którym robisz foty plisss.I ekstra blog !
    Pozdro na sso Lucy Eveninghand a w realu Ola ........... ;-);-);-)

    OdpowiedzUsuń