czwartek, 1 stycznia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku! :D

Hejoo! :D

   I znowu składam Wam życzenia :D xD Tak więc w nowym roku 2015 życzę Wam dużo radości, żeby rok 2015 był jeszcze lepszy od poprzedniego :)
   Nie wiem czy Was to ciekawi, ale opowiem Wam jak spędziłam swojego Sylwestra i opowiem o... Swojej głupocie :\ :c
   Jak Wam wcześniej wspominałam miałam zamiar zrobić spotkanie Sylwestrowe, ale nie przyszło dużo zaproszonych osób... W końcu zjawiła się tylko Zsuzsanna, a gdy już miałyśmy zaczynać zabawę zjawiła się także Dalka :D Ubrałyśmy się w sukienki z Sylwestrowego sklepu. Ja wyglądałam tak:

Mam szkiełko Milorda ^^

    No a teraz czas aby objawić Wam moją głupotę :\ Więc tak... Może zacznijmy od tego, że aby zrobić zdjęcie to muszę zrzut z ekranu wkleić np. do Paint'a (to wiadomo). Taki zrzut może być tylko jeden, bo tylko jeden mieści się w Schowku. Bandicam umożliwia zrobienie wielu zdjęć. Każdy może sobie sam wybrać skrót do zrobienia zdjęcie w Bandicam, ja wybrałam przycisk ze znakiem " ` "... Aby zrobić zrzut z ekranu należy wcisnąć przycisk " PRTSC". Tak, więc ja robiąc zdjęcia zaczęłam wciskać przycisk " PRTSC " zapominając o tym, że robi on tylko zrzuty z ekranu i zapisuje w Schowku a nie na dysku ;_; No więc dlatego nie mam żadnego zdjęcia z początku spotkania :\ Opiszę Wam w skrócie co robiłyśmy :3
   Na początku pojechałyśmy do Młyna na wyścig ^^ Gdy jechałyśmy tak we trójkę naszło mi się skojarzenie na Trzech Muszkieterów xD Miałam takie śliczne zdjęcie jak idziemy w kłusie obok siebie *-* Ale oczywiście musiałam wszystko sknocić v-v
   Potem wzięłyśmy udział w następnych kilku wyścigach i na przemian wygrywałyśmy. Potem miałyśmy zagrać w Slender'a, ale Dalka wyszła :c 
   To było tuż przed północą i około 23:50 straciłam połączenie z grą i zaciął mi się komputer >.< Chwilę po północy znów weszłam i udałam się Zsuzsanną nad Czarną Dziurę, bo miałam wcześniej taką wizję, żeby pomyśleć jakieś życzenie i tam wskoczyć :D I tak też zrobiłyśmy :D
   To był fajny Sylwester :)

   Ale brakowało mi tam szczególnie jednej osoby...
   Julki Watersmith :\

4 komentarze:

  1. Przepraszam, że mnie też nie było, no ale cóż. Przecież mój komputer to ich komputer XD Chyba zemściły się za tą przezroczystą siatkę za drzwiami... następnym razem założe na kibel :D
    Przynajmniej nie popsułam wam mafii :) Najwyżej byliby trzej Muszkieterzy i tłusty kucyk u boku ^.^ Ale było jak było, nie dały mi wejść na gre, ale może okazja się kiedyś powtórzy XD
    Mel :)
    PS Hahahahahah brawo za te zdjęcia :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkamy się w SSO ? ;c Proszęęę


    Mój Nick w grze: Maja Fishrock

    Nazwa konia : Carrotruby

    OdpowiedzUsuń
  3. Do siego roku,
    O co chodzi z grą w dzikie konie?
    Żeby ten rok przyćmił poprzedni, Liv Bravedawn

    OdpowiedzUsuń