środa, 21 stycznia 2015

Johnny Depp, Piraci z Karaibów *-* oraz selfie z kija xDD

W Grobie Jarla ^^


Hejoos :)

   Nie wiem dlaczego, ale przywykłam do stawiania uśmiechniętej buźki przy przywitaniu O.o Takie przyzwyczajenie :3 Mam mało czasu... Jak zwykle ostatnio. Ehh :c
   Przed chwilą, a dokładniej 2 godziny temu postanowiłam troszkę olać szkołę, bo powinnam się uczyć na geografię; i obejrzeć "Piratów z Karaibów: Klątwę Czarnej Perły" *-* Możecie się śmiać, ale od dziecka podoba mi się postać Jack'a Sparrow'a (Johnny Depp). 2 godziny oglądania już za mną i powiem Wam, że nie przepadam za tego typu filmami, ale z tej "serii" akurat bardzo mi się podobają :) Cudowne uczucie kiedy napięcie przy ucieczce Jack'a Sparrow'a podkreśla świetnie dostosowana ścieżka dźwiękowa (z ang. Soundtrack ;p). 
   I to niby ma być blog o SSO? xD Zaraz napiszę recenzję "Piratów z Karaibów" na blogu o grze ;-; 
   Blog o grze, ale film musi pozostawić tutaj swoje ślady ;D Już po dodaniu postu lecę dodać do muzyki bloga jedną ze ścieżek dźwiękowych filmu ;) Jest naprawdę świetny *o*
   A wracając do SSO. Nie wchodzę tam już od paru dni... Nie mówię o wchodzeniu na 5 minut by nakarmić konie... Chciałabym mieć wreszcie czas by wejść na SSO i zrobić coś! Pogadać z osobami z klubu, pojechać gdzieś z kimś... Ale nie mam czasu. Jeszcze idiotyczny komputer świruje... Grając mam większe lagi niż zwykle i być może mam jakiegoś wirusa. 
   Jezu... To chyba mój najsłabszy post od początku istnienia bloga ;____; Będę się użalać nad tym, że nie mam czasu na SSO. Bardzo inteligentne, nie powiem.
   Nie no kończmy ten temat. Od początku lutego będę grała i pisała regularnie i kupię sobie wreszcie SR, bo chyba też przez jego brak nie chce mi się tam zaglądać :\ Zaszaleję i kupię na miesiąc + konia Fryzyjskiego. O!
   Gdy byłam ostatnio na SSO postanowiłam zrobić sobie sefie ;) Ale nie umiałam xD Nawet nie wiecie jak takie zdjęcie z rączki trudno zrobić w grze ;_; Tak, więc postanowiłam je trochę przerobić, żeby wyglądało jakbym robiła je z takiego aparatu na kiju xDD Ostatnio jest on  popularny wśród jutuberów (nie wiem czy można napisać to po angielsku :o). Efekt jest taki:

W stroju klubu Enigma Fighters :)
    Chyba już czas kończyć tego posta :\ Czeka mnie jeszcze praca domowa... Nie mogę się już doczekać ferii :') Mam dopiero od 16 lutego ;\ W sumie to i fajnie, że w tym roku mamy ostatni, bo potem niedługo po feriach są święta, następnie kwiecień, maj -w maju bierzmowanie, a czerwiec zleci najszybciej i...? WAKACJE! :D Na samą myśl o nich aż się uśmiecham, bo w te jadę na Obóz Jeździecki :)) To już ustalone i obiecane, więc musi tak być! W zeszłym roku nie pojechałam, ale w tym muszę :))

Co z tego, że jest zima? xD Trzeba się poopalać na mrozie :)))

    I tą pozytywną myślą zakończę posta...
   Do zobaczenia!;)

3 komentarze:

  1. Tak więc. Na SSO jestem Alexandra Archweb i mam 6 lvl i koń też (niedługo wbiję 7 obydwu). Chciałam wiedzieć, jak zarobić szybko dużo PD. Mogło by też się przydać jak zarobić szybko SJ :D Pozdro z góry, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PD nie można wbić inaczej -trzeba po prostu robić misje i tyle ;p Nie ma na to żadnego sposobu... SJ można szybko zarobić np. łowiąc ryby czy wypełniając proste zadania za dużo SJ np. łapanie koni w Winnicy, naprawianie ogrodzenia w Jodłowym Gaju. Jednak nie jestem pewna czy masz już te zadania skoro masz dopiero 6 poziom :\ Na 6 poziomie niewiele można zrobić. Musisz po prostu uzbroić się w cierpliwość i robić misje :) Przy mniej więcej 12-14 poziomie dopiero będziesz mogła szybko zarabiać na różnych zadaniach. Na wcześniejszych poziomach sporo SJ dostaje się tylko za te [żółte] misje :\

      Usuń
  2. A mi za NOEBIESKIE i ŻÓŁTE nie dają PD :
    :(

    OdpowiedzUsuń