niedziela, 18 stycznia 2015

Heu heu heu będę informatykię, czyli przepis na zniknięcie... *-*


Kolejna przeróbka z serii: Ucieczka przed jakimś światłem ;____; Da fuck?!

Hejoo :D

   Taaak, znowu moja nieudana przeróbka na blogu ;d Przepraszam, ale gdzieś to muszę upchnąć xD Żeby kolejne pokolenia wiedziały jak nie należy przerabiać... Nie no w sumie przeróbka nie jest aż tak zła, ale no... No... No.. No... No kurdee ma dużo nie fajnych rzeczy. Przykładowo ogon nie za dobrze wygląda. Ale w sumie reszta... Hmm. Może ta przeróbka ma jakiś "potencjał", ale ma dużo niedoróbek.
   A propos zdjęć! Udało mi się wczoraj zniknąć konia i jeźdźca i tutaj, i teraz znajdziecie przepis jak to zrobić ;)
    Wczoraj troszkę szperałam w folderze SSO i tak jakoś mi się udało wykombinować ;D


Yyy.. No tak to wcześniej wyglądało :3

    A więc:
PRZEPIS NA ZNIKNIĘCIE!

1. Włączamy grę ze strony, a gdy będzie już załadowana, czyli będziemy mieć tą stajnię...
2. Wchodzimy w:
komputer->dysk(ten taki systemowy)->użytkownicy->publiczny->StarStableOnline->Data
3. Usuwamy wszystkie pliki z przedrostkiem "Pants" zaczynając od "Pants_A" aż do "Pants_M".
4. Usuwamy wszystkie pliki "halter_reins"
5. Usuwamy plik "HorseBody"
6. Klikamy "Graj" i czekamy aż gra się włączy :3

Tłumaczenie:
Punkt 3 usuwa jeźdźca
Punkt 4 usuwa ekwipunek
Punkt 5 usuwa konia

Uwagi:
Po usunięciu jeźdźca można normalnie jeździć natomiast po usunięciu konia można tylko skakać (osoby bez SR będę, więc unieruchomione :\). 
Po wyjściu i ponownym wejściu do gry wszystkie pliki się odświeżą i gra będzie normalna.
Po usunięciu postaci oraz konia i wejściu do gry oraz zejściu z konia można spaść ;_; Będzie taki napis jakbyście spadli z wysokości.
Cień konia i postaci dalej zostaje w grze.

Efekt:

Tum-tum-tum-tuuuuuuuum!

Pościk dzisiaj taki króciutki, bo zależało mi tylko, żeby pokazać jak się znika c;

Do zobaczenia! :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz