środa, 14 stycznia 2015

W cyrku i "dostac sie tam gdzie inni jeszcze nie byli"...

W spokojnym cyrku... :)

Hej, hej, HEJ! :D

   Dawno mnie tu nie było :o Szkoła, mało czasu i takie tam inne nieciekawe rzeczy. I jeszcze się okazało, że będę musiała nosić gogle (w realu, nie w Lidlu ;p). Po prostu super... Nie to żebym miała coś do okularów, ale nie jest to rzecz, której pragnę najbardziej w całym swoim życiu xDD
   Cóż poradzić... Przez ten tydzień nazbierało mi się tyle zdjęć, że łał *-* Robiłam zdjęcia, a nie miałam jak napisać posta. Typowa ja.
   Ostatnio dotrenowałam Lwa do 15 poziomu (nie wiem czy wspominałam) i wreszcie uzbierałam strój klubowy ;D Nie jest co prawda bardzo drogi, ale trochę mi się zeszło. A tak a propos w prawym górnym rogu bloga, zaraz pod nagłówkiem macie obrazek z linkiem do bloga klubu, w którym jestem. Klub zwie się "Enigma Fighters" C: A tak wygląda strój dla tego klubu:



Nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba chociaż nie przepadam za padami ;)

   Dziś postanowiłam dopełnić tego co napisałam o sobie w zakładce xD Cały dzień wchodziłam w różne dziwne miejsca :D Np na murek w Jarleheim, gdzie zazwyczaj nie da się skakać, na murek w FP itp. Wszędzie gdzie mogłam i gdzie nie widziałam w danej chwili innej osoby :D

:D
Po co normalnie czekać na prom? ;D Przecież można poczekać na murku xDD
    Wpadłam też na pomysł, żeby chwilę posiedzieć na Szczelinie Pandorycznej i zobaczyć czy osoby z niższymi poziomami będą widziały, że lewituję :o

Między światami *-*

   Ledwo weszłam na Szczelinę już  podeszły do mnie jakieś dziewczyny i zaczęły się pytać dlaczego jestem taka wysoka xD Potem podeszła inna i zapytała dla czego lewituję D= Moje przypuszczenia się potwierdziły :D Ciekawe jak to wyglądało...


Lewiting? Magic? - Top Secret poziomu 15 :D


    W ostatnim tygodniu kupiłam też sweterek, który z mojej perspektywy nijak pasuje do zestawu Burgundowego Czekoladki, ale i tak jest śliczny :)



Ta dziewczyna koło mnie to zombie... Czasami przenika przez schody
i nigdy nie mruga! D:
    Już miałam kończyć posta, ale przypomniałam sobie o prośbie Liv -by napisać coś o cyrku. Zadania z cyrkiem rozpoczynają się od 12-13 poziomu. Ja miałam chyba na początku 13 :3 Nie pamiętam jak to dokładnie wygląda, ale rozkładanie cyrku trwa około 2-4 dni C: 
   Po jakimś czasie można zbudować do niego podwózkę, ale to już dużo później... W środku jest wspaniale pod względem wykonania, ale straaaaaasznie nudno. Można tylko skakać przez obręcze i włączać confetti ;_; To dość dobre miejsce do robienia zdjęć, ale nic więcej, więc nie ma co się ekscytować :3
   Legenda głosi, że kiedyś gdy się tam weszło można było mieć SR o jeden dzień dłużej, ale zapewniam -już nie działa :\
   Jednak zaraz po Sekretnym Kamiennym Kręgu jest to drugie miejsce do którego przychodzę, gdy chcę pobyć sama C: Jest bliżej i można szybciej tam wejść. Wystarczy tylko bilet, którego nie chowajcie broń Boże do szafy xDD Raz tak zrobiłam... SR się skończyło, a ja nie miałam jak wejść do cyrku, bo bilet został w szafie... Do cyrku można wchodzić normalnie bez SR i wystarczy tylko bilet, który dostaniecie po skończeniu jego budowy ;)
    Jeśli macie jakieś pytania dotyczące cyrku to pytajcie śmiało :D Spróbuję odpowiedzieć chociaż budowanie cyrku miałam trochę dawno i trochę zapomniałam jak to przebiegało ;\
    To już koniec posta...

Do zobaczenia! :D

9 komentarzy:

  1. Mamy takie same sweterki :# A gdzie obraczka lewka ? :'c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz ty! Idę go sprzedać ;_;
      Nie wiem chyba zjadł xD Jak wzięłam w zastępstwie ten zestaw ze Snowy to się usunął... Jak będę to mu założę c:

      Usuń
  2. Dziękuję o wspomnienie o cyrku :D.
    Liv Bravedawn

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co ;D Przepraszam, że tak krótko :\

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)
    A tak po za tym to gdzie jest Sekretny Kamienny Krąg? :) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję C: W Wiosce Valedale, za domem Elizabeth jest taki krąg, trzeba wzdłuż ścieżki jechać w kółko a kiedy dojedziesz do środka pojawi się czerwone światełko, w które trzeba wjechać ;)

      Usuń
  5. Co zrobić jak bilet zniknął ? :c

    OdpowiedzUsuń