niedziela, 25 stycznia 2015

Nowy kon- nowa stajnia i nowa lokalizacja na mapie?! *-* O.o


Byłam tu tysiąc razy i dopiero teraz "odkryłam Sad jabłkowy" O.o


Hejo! ;D

   Dziś odkryłam Sad jabłkowy, w którym byłam tysiąc razy ;_; Zdziwiłam się, że dopiero teraz... Chyba SSO niedawno stworzyło tą lokalizację skoro wcześniej jej nie miałam :3
   A wracając do tematu... Mam nową stajnię ;D Jest nią stajnia Złotych Liści, ponieważ jest najdalej Moorland i FP. Moorland oraz Fort Pinta są najliczniejszymi skupiskami ludzi, których muszę się wystrzegać XD Już tłumaczę dlaczego: Mam słaby komputer i po prostu nie wytrzymuje on SSO... Trudno to wytłumaczyć, bo musiałabym użyć dużej ilości słów związanych z informatyką, a to było by zbyt skomplikowane xD Wybrałam GHV, ponieważ są stamtąd promy :) Dlatego też wcześniej miałam stajnię w FP. Dla promów :3

Zdjęcie rodem z "Domu Nocy"... Albo "Wiecznej Nocy"...
   Zmieniłam stajnię również z powodu nowego konia :D Pomyślałam, że to całkiem dobra chwila na to. A kupiłam - konia Fryzyjskiego ;D Zastanawiam się czy czasem na tym nie poprzestać... Mam już Startowca (xDD), Kucyka, Fryza Sportowego, Araba, Fiorda, Szweda i teraz Fryza. Zorientowałam się ostatnio, że nie pamiętam do końca jakie mam konie ;\ To mi się nie podoba, bo chcę je wszystkie pamiętać...
   A ponieważ Lor także ma takiego samego Fryza musiała się odbyć walka ostateczna...

Haa! Bitwa ogierów! xDD
   Po odbytym pojedynku (w którym oczywiście wygrał mój ogier, Ash ;p) poszłyśmy na małe co nieco do kawiarni ^^
Lor wiem, że tu jesteś i to czytasz, więc powiem...
SZAAAAAARLOTKA.... SZAAAAARLOTKAAA :))))
   Wkleję tu teraz kilka zdjęć Ash'a :)

Ash - po Polsku "Popiół"
   Pełne imię mojego nowego nabytku brzmi: Ashmist, czyli Mgła Popiołu. Imię wymyślone przez Lorraine :D Dzięki Lor, nie wiem co bym zrobiła bez Twojej znajomości jeżyka Angielskiego... <3
Przystojniak poszukuje żony. Chętni pisać na adres:
Stajnia Złotych Liści, ul. Złota 9b
    Zrobiłam też zdjęcie mapki Jorvik. Ciekawe jak wyglądały pierwsze tereny gry... Czasem żałuję, że wcześniej nie znałam Angielskiego i nie grałam w SSO od początku...

Zadanie za 100 pkt. -odnajdź gdzie byłam kiedy robiłam to zdjęcie xDD
    No i na koniec napiszę o tym, że z Lorraine i Tatianą ponownie próbowałyśmy przekraczać granice możliwości w SSO *-* Latałyśmy i takie tam... xD Bo...

Koń Tatiany się ukłonił ^^ Dżentelmen :3 Nie ma co :)

... Enigma Fighters to klub bez granic! ;')

3 komentarze:

  1. Twój 1 lvlowiec wygrał? ŚMIESZNE *foch*
    I nie ma za co, polecam się z angielskim na przyszłość :D
    /Lor

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, że coś ale to klacz XDD
    Pozdr. Tatiana :3

    OdpowiedzUsuń