sobota, 3 stycznia 2015

Zapowiedzi i podbijanie niepodbitych obszarów SSO...





Cała rodzinka ^^ Szkoda, że przed końcem przerwy świątecznej będę musiała wysłać 4 konie na wyspę... :c

 Hejoo! :)

   Premiera komiksu i zakładki "Bugi, tricki i ciekawostki" już niebawem, choć im bliżej do tego tym więcej mam wątpliwości co do tego drugiego :\ Nie ważne...
   Bez misji w SSO strasznie mi się nudzi... Tak, więc szukam nowych miejsc w SSO, których jeszcze nie widziałam lub nowych dostępnych funkcji :3 Ostatnio Zsuzsnna wyjawiła mi jak zrobić niewidzialnego konia ;D Potrzebny jest do tego renifer i jakiś innych koń. Wsiadam na startowca, zmieniamy go w renifera, wchodzimy do stajni i nie zmieniając go z powrotem w konia przesiadamy się na innego... I tyle ;D Uprzedzam jednak, że czasem coś może nie wyjść, a efektem ubocznym będzie jedynie łysy koń... Tak, stąd w SSO te "bugi" z łysymi końmi lub z niewidzialnymi.

   Wreszcie znalazłam fajny zestaw dla Czekoladki ^^ Granatowy nie pasował,brązowy też nie, czarny się wtapiał, a biały zabijał w niej tę nutkę mroczności *-* Znalazłam odpowiedni zestaw dla niej. Zestaw Burgundowy. Do kupienia w Jarlaheim w sklepie Tors Stalle (po lewej przy takim wejściu u góry od tej strony jak się jedzie od Goldspurów). Za około 6-7 tyś SJ i 129 SC. W zestaw wchodzą czaprak, siodło oraz uzda w kolorze... Fioletowo - bordowym xD W sam raz dla ciemnych koni.

Reniferem jestem aaaa na na na na Reniferem jesteeem xDDD


Tutaj jeszcze bez siodła, bo w związku z tym, że było za SC to musiałam z nim
poczekać do dzisiaj, a zdjęcie jest zrobione wczoraj

     Ostatnio także wybrałyśmy się z Lor do pewnych miejsc... Powiem Wam tylko, że to w pobliżu A.A.E. oraz DUD. W DUD nam nie wyszło, ale w pobliżu A.A.E. pełen sukces :D Na mapie pisało, że jesteśmy na szarym obszarze, ale nie był on zablokowany O.o Dopiero potem była bariera xD



Dinorzaur xDD "Ukryty" xDD Taki wielki, że go po prostu nie widać xD

   Swój czas na zwiedzanie SSO miałam także z Maggie ;D Wybrałyśmy się na tę oto górę w pobliżu A.A.E. (tak, w pobliżu miejsca, w którym byłam z Lor).


Bliźniaki xDD
   To już koniec postu...
   Komiks wciąż jest w trakcie robienia. Mam nadzieję, że zdążę przed końcem przerwy świątecznej, bo potem... Szkoda gadać. Będę mieć tyle nauki, że nie wiem czy będę mieć czas na bloga... Dobra, pożyjemy zobaczymy ;) 
Czeeeść ;D

Ps Zapomniałabym xD Od jakiegoś czasu blog staje się dość popularny i widzę tyle komentarzy, że ostatnio nie udaje mi się na nie wszystkie odpowiedzieć dlatego mam do Was wielką prośbę :)) Jeśli przeglądacie jakiś stary post z bloga i macie do niego pytanie to zadajcie je pod najnowszym postem pisząc po prostu tytuł tego posta, którego dotyczy pytanie. Ok? Dacie radę? :) Bo zauważyłam, że komentujecie starsze posty. Nie mam nic do tego, wręcz bardzo się cieszę :D Ale jeśli macie jakieś ważne pytanie to piszcie pod tymi nowszymi. Z góry dziękuję ;)) ^^

2 komentarze:

  1. Spotkamy się w SSO ? ;c Proszęęę

    Mój Nick w grze: Maja Fishrock
    Nazwa konia : Carrotruby

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę spotkamy się w sso?!
    Nazwa: Blanka Hawkcake

    OdpowiedzUsuń