wtorek, 27 stycznia 2015

Jeste ksiezniczko oraz kanibalizm w DUD...

Jestę księżniczką *-*

Hejooo :)

   Dzisiaj poświęciłam chwilę na przeróbkę zdjęcia i... Wyszło całkiem OK. Zaczynam się powoli uczyć jak i gdzie przyciemniać, rozjaśniać c: Ale powoli xD Moje dzisiejsze arcydzieło widać wyżej xDD Nie śmiać się! ;pp

Dzisiaj to ja ukradnę Ci zdjęcie [Lor] xDD źródło
    Ogólnie to chciałam w tym poście poruszyć sprawę szerzenia się kanibalizmu w DUD. Najwyraźniej nie sprzyjające warunki klimatyczne sprzyjają takiej oto epidemią, a raczej pandemii (różnica epidemia- wysoka zaraźliwość, większa śmiertelność; pandemia- wysoka zaraźliwość, niższa śmiertelność)...
    Przykładami pierwszych kanibali są: Igor oraz Lorraine N.
   Myślę, że dużo osób zna Igora z DUD - kucharza. Myślę także iż wiele osób potwierdzi, że chciał on zjeść im konie... 
  A co do drugiego przypadku to już dłuższa historia... Wraz z Lor wybrałyśmy się na przejażdżkę po DUD. Najpierw rozgrzałyśmy się na wyścigu (w którym ja zwyciężyłam.... 2 razy musiałam się zatrzymać z czego 3 razy wpadłam do wody... Tak, wiem. To bardzo logiczne xDD 3 z 2 xDDD). Najwyraźniej Lor po tak długim wyścigu zgłodniała, bo już kilkanaście minut później zawołałam, że mam skamielinę, a ona... Rzuciła się na mnie z kilofem! :O Zaczęłam uciekać, a ona biegła za mną krzycząc: "Wypatroszę Cię!" D: :OOO

Ostatnia gwiazdka! :D
   Hahaha xDD Cała historia jest oczywiście zmyślona... No może nie do końca, ale po co drażnić człowieka, który ma ochotę Cie wypatroszyć...? :)))

4 komentarze:

  1. 1. WYNIK BYŁ TAKI SAM.
    2. JESTEM SIOSTRĄ IGORA.
    3. NIC STĄD NIE JEST ZMYŚLONE. :>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. OK mogę ewentualnie się zgodzić chociaż to ja w tabelce byłam pierwsza ;p
      2. ;_________________________;
      3. Hyhyhyh xDDD No cóż... Nie chciałam tego mówić, żeby nie narazić Cię na paparazzi, którzy z pewnością chcieliby zrobić wywiad z kanibalem *-*
      Dlatego nie zdradzę jak się nazywasz, Lorraine Northdawn.

      Usuń
  2. Cześć,
    Ile czasu po pojawieniu się balonu lecącego do DUD (zadanie przy którym pomaga się badaczowi ruszyć z ziemi, zabierając cumy) odblokuje się tą krainę?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj... Nie mam zielonego pojęcia. Myślę, że każdy ma inaczej tą misję... Jeśli masz już 15 poziom to możesz się go spodziewać w każdej chwili ;) W chwili gdy SSO dodało aktualizację z DUD miałam skończone wszystkie misje dlatego nie wiem dokładnie kiedy można ją dostać :c

      Usuń