niedziela, 27 lipca 2014

Czarna dziura, latające konie i telepatia...

Hej!

  Dziś działy się dziwne rzeczy O.o Jak weszłam SSO to spotkałam Zuzę (Wolfrock) i ... Zuzę (Shadowfield). Wybrałyśmy się do magicznego drzewa. Było super. Ja byłam tam już wcześniej, ale teraz dobrze znam drogę :) Z resztą w grupie raźniej c: 
  Jak byłam w Valedale z Zuzą to znalazłam "przejście". Przejście w cudzysłowiu, bo było zablokowane :c Potem koń Zuzy latał O-o A następnie zaczęłyśmy telepatycznie się porozumiewać:
Przypadek? Nie sądzę.
    Potem grałyśmy w Zielonej Dolinie w chowanego (ja i Zsuzsanna Wolfrock). Zuza pokazała mi czarną dziurę... 

(zdjęcie mnie i Zsuzsanny przed czarną dziurą)


  Potem spotkałam Dorinę i Abigail :D Zaczęłyśmy grać w Slender'a, ale nie wyszło... Moja mama przejęła komputer ;_; Czarna rozpacz... Umówiłyśmy się na jutro. Ciekawe jak będzie ;3

Ps To był dziwny dzień...

2 komentarze: