niedziela, 6 lipca 2014

Obejść zasady...

Siemka!

  Dziś przeżyłam bardzo duże rozczarowanie. Nie wiem czy słyszeliście, ale po zweryfikowaniu adresu e-mail w SSO dostaje się Star Ridera na 10 dni. Strasznie się ucieszyłam, bo akurat po aktualizacji dostałam maila z linkiem c: Ale nie mogłam wtedy sprawdzić czy SSO rzeczywiście daje SR na 10 dni, bo miałam wykupionego do soboty. Dziś rano weszłam na SSO a tam dalej mam Star Rider! <3
  Wszystko super. Gram, gram, ale musiałam wyłączyć grę, bo musiałam iść do kościoła [...]. Ale do rzeczy! Wchodzę na SSO, a tam info: "[...] Star Rider wygasł [...]". Myślałam, że ich gołymi rękami uduszę... (oczywiście SSO).
  Przypomniałam sobie, że przecież można troszkę "obejść" zasady :D
Tak więc umieszczam tu mój plan dostania się do poszczególnych miejsc:
- Valedale - Zaliczone :D
- Srebrna Polana - Porażka (ale przy okazji znalazłam gwiazdkę, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :))
- Ujeżdżalnia - Porażka teleportowało mnie z dwieście razy do Moor... *-* 
- Zamek - Jak to jest, że  na dach kopalni da się wejść, a do zamku nie...?
- Jodłowy Gaj - Na chwilę nabrałam nadziei, bo przeszłam przez most, a potem teleport do Moorland ;d Na nim najbardziej mi zależało (i na Miasteczku Srebrnej Polany) bo tam miałam znaleźć sobótkowy skarb, a tam są takie max świetne rzeczy <3
- Zajazd w Jorvik - I tutaj sytuacja jest najbardziej... tajemnicza bowiem kiedyś na youtube widziałam filmik, że da się przejść do Jorvik, ale bez konia (od razu myśl: "Do stajni Jorvik to z godzinę trzeba by iść xd"). No więc próbowałam, z koniem, bez konia, umysłem xd i nic. 
Chyba skupię się na trenowaniu mojego konika do 15 lvl i zarabianiu pieniędzy, bo kariery w SS to ja na razie nie zrobię xD


Ps Dziś widziałam dziewczynę z nazwiskiem identycznym jak moje O.o To straszne! Stracę oryginalność... 

1 komentarz: