środa, 16 lipca 2014

Tyle wygrać...!

  Siemson!

  Ostatnio nie dodawałam postów, bo byłam bardzo zajęta. Razem z Dalką i Zsuzsanną próbowałyśmy dostać się bez SR do zamku i... UDAŁO SIĘ! Potem znalazłyśmy sekretne miejsce o którym tylko my wiemy :D (i masa innych człeków na SSO ;--; )
  Spotkałam kilka innych osób: Molly i Violette. Violetta ma SR i dużo różnych koni (też tak chcę!). Trochę się ścigałyśmy i co dziwne to ja wygrywałam O.o ale potem sobie poszła. 
  Z Molly sytuacja jest kompletnie inna. Molly jest nową graczką z 2 lvl i tym samym lvl konia. Fajnie było jej pokazywać różne triki (miejsce piknikowe na półce skalnej, ukryte miejsce w FP) xD 
  Odezwała się do mnie Sabrina (kurcze! Sabrina czy Sabina? zapomniałam...), która wróciła z Grecji (też bym chciała tam plażing smażing c:). Nie pisałam o niej wcześniej. Sabrinę (albo Sabinę) poznałam na początku gry. Trochę się zaprzyjaźniłyśmy, ale potem pojechała na wakacje do Grecji i mniej więcej w tym czasie wstąpiłam do klubu " Opal Mustangs Girls ", poznałam Zsuzsannę, Dalkę i inne dziewczyny m.in. z tego klubu.
  Wracając do wczorajszego dnia. Późnym wieczorem zachciało nam się z Zsuzsanną w tym samym czasie (telepatia) bawić w chowanego. Były całkiem fajnie, ale komputer mi się przegrzał i wyłączył ;--; Podobno za niedługo mam dostać swój, WŁASNY KOMPUTER! Nie wierzę w to, ale to jednak prawda :D Teraz cały czas używam laptopa mamy, a on jest już stary i ledwo co przyjmuje takie gry jak: The Sims 3, Maincraft czy SSO. 
  Ale wracając do wczoraj miałam wspaniałe zdjęcie udowadniające, że dostałyśmy się do zamku bez SR, ale komputer się wyłączył i straciłam zawartość Schowka ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz