piątek, 25 lipca 2014

Magic tree...

Siemka!

  Co tam u was słychać? U mnie dosyć okej. Dzisiaj strasznie się wynudziłam. Najpierw zrobiłam wszystkie questy, potem zapomniałam się zapisać na mistrzostwa... Koleżanka mnie trochę zagadała xD 
  W międzyczasie spotkałam Dalkę Goldstar. Próbowałyśmy dostać się do Magicznego Drzewa...

Bardzo gęsta mgła... >.<
   Prawda jest taka, że do tego drzewa strasznie trudno jest się dostać, a nagrody za to żadnej xd Ani gwiazdki, ani questa...
  Zanim próbowałam tam wejść z Dalką śledziłam jakąś dziewczynę i ona "pokazała" mi drogę ;D Gdy byłam z Dalką straciłam neta ;-; Dosłownie! Nie miałam internetu przez godzinę lub dwie. Potem poświęciłam się grze Wolf Quest. Po czym powróciłam do SSO, ale oczywiście Dalki już nie było. 
  Następnie spotkałam jakąś dziewczynę... Zapomniałam imienia. Mam ją w znajomych to jutro wam napiszę. 
  Nadal czekam na Zsuzsannę, która wyjechała ;-; Bez niej jest strasznie nudno... Szczerze to zaczynam wątpić czy jest sens bycia w klubie OMG (Opal Mustangs Girls). Nie ma tam już prawie nikogo aktywnego... Może poszukać jakiegoś innego? Tylko jakiego? Ech... 
  Wczoraj po dodaniu postu pojechałam do dziwnego budynku w okolicach klifu koło Jarlaheim. Teren zamknięty, nieodblokowany. Kiedyś widziałam filmik jak się tak dostać, ale już zapomniałam jak xD Weszłam na jakąś skałę, żeby mieć lepszy widok i ŚLISK! jestem po drugiej stronie bramy O.o

(...)

   To chyba tyle. Kończę. 

Ps Nie wiem czy zauważyliście, ale posty dodaję prawie zawsze późnym wieczorem ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz