niedziela, 13 lipca 2014

Nocny maraton, czyli jak pokonać tor wyścigowy na pieszo...

  Hejoo!

  Dziś mój ostatni dzień SR znaczy już był, bo jest po północy xD Chciałam go na maxa wykorzystać i zaczęłam startować we wszystkich mistrzostwach, potem wyczyściłam wszystkie stajnie i wzięłam udział we wszystkich wyścigach.

Skoki na farmie Marleya ;3

  Była już prawie północ kiedy zalogowała się Zsuzsanna Wolfrock (dlaczego u mnie w nazwisku nie ma Wolf tylko Wilk?!). Zaczęłam pisać, że jestem na dyskotece w Forcie Pinta, a ona coś tam o tańcu solo. Chwilę potem skapłam się, że tańczy koło mnie xD
Pojechałyśmy na ognicho. Potem do Valedale i obydwie się zaklinowałyśmy O.o Ja przy wodospadzie w skale, a Zsuzsanna w drzewie niedaleko mnie xD
Potem poszłyśmy na wyścig i wpadłyśmy na pomysł, żeby pokonać go... pieszo! :D 4/4 wyścigi przegrane przeze mnie. Całe szczęście jutro rewanż ;3

  Macie tu zdjątko z nami na nocnym joggingu ;)



Oczywiście mam napis "Wzgórze Nilmera" na plecach xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz