wtorek, 8 lipca 2014

SR z nudów...?

Radosny wyskok po kupieniu Star Ridera ;D

  Hejo!

  Miałam oszczędzać i nie kupować SR przynajmniej miesiąc, trenować konia itd. Ale z nudów robi się różne rzeczy xd
  Postanowiłam robić dziś questy. W międzyczasie przyłączyła się do mnie Dalka. 
   Pomagałyśmy sobie w queście ze skarbem Misisipi Jones'a xD Najgorzej było jak szukałyśmy między mostem a zamkiem -.- 
   Potem kiedy jechałyśmy do Valedale Dalka napisała coś w stylu: ###### Ja napisałam "?" i Dalki już nie było. Pojechałam dokończyć misję, a potem miałam czekać na Dalkę (bo mogła przecież wrócić), ale musiałam wyłączyć kompa, bo mi się ostatnio strasznie nagrzewa i się boję,  że się spali xd
   Może jeszcze dziś wejdę, ale nie wiem. Tutaj macie kilka zdjątek. Spadam. Paaa ;)

Wysadzamy stare podstawy kolejki górskiej :D Ale miałam frajdę xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz