niedziela, 27 lipca 2014

Nowe znajomoście i paranoja z Fryzami...

Siemanko!

  Zsuzsanna Wolfrock wróciła :D A tak z innej beczki wyobraźcie sobie, że na minutę przed mistrzostwami dla kucyków straciłam połączenie z serwerem ;-; Strasznie mnie denerwuje ten mój net :\ Ale nic na razie nie mogę z tym zrobić...
  Spotkałam dziś na plaży nowe koleżanki, Dorinę i Abigail. Od razu zaprosiłyśmy się na fb i potem tam pisałyśmy. Grałyśmy razem dość długo. Potem gadałyśmy na fb. Głównie o jeździe konnej. Fajnie jest poznawać takie osoby.   Kiedy byłam rano na farmie Steva to wydawało mi się, że fryzy są różnej maści... Że jeden jest bardziej wpadający w brąz, drugi jaśniejszy, a trzeci czarny jak smoła. Ciekawe czy tak rzeczywiście jest...


Nuda...

1 komentarz:

  1. Tak, fryzy w grze mają 3 maści:
    Kary (błyszczący)
    Kary kruczy (czarny jak smoła czyli moja Darkprincess aka Rovena :3, najbardziej ceniony odcień czerni u realnych fryzów)
    Kary z brązem (ta maść u realnych fryzów nie jest dopuszczalna)

    OdpowiedzUsuń