piątek, 11 lipca 2014

Nuda z sr ... ?

  Siemka ziomki!

  Dziś nie miałam za wiele czasu na włóczenie się po SSO, więc skupiłam się na robieniu questów. Byłam tylko na cs (mistrzostwach) w Fir (Jodłowym Gaju). Jak zwykle było wspaniale: burza, pioruny, deszcz, dużo przeszkód, ruchomych przeszkód. Jedne z najlepszych zawodów. Moje ulubione to: Mistrzostwa w Forcie Pinta (super końcówka kiedy tajniaki wybiegają z samochodu i trzeba ich omijać, ich lub ogromne stogi siana) xD, w Valedale (strasznie trudne przeszkody, takie jakby okienka), w Jodłowym Gaju (to co wcześniej powiedziałam i jeszcze super fajny spadające kłody pod koniec, kiedyś dodam filmik z zawodów z moją narracją w tle ;))
  Ogólnie nie działo się nic, ale mam dużo (ciekawych) zdjęć. Z resztą sami ocenicie ;)
Ps Wczoraj nie dodawałam żadnych postów, więc dodam zdjęcie z wczoraj.

W górach (Valedale). Były tam piękne widoki <3


W nowym kapeluszu ^^ wrzucam odpowiedź w butelce. Płyń liście...

List wrócił z powrotem, więc trzeba było wyrzucić go... armatą! Płyń!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz