piątek, 4 lipca 2014

Pierwsze słowa...

Cześć!

Uff! Pierwsze słowo napisane na blogu za mną xD Jak sama nazwa wskazuje blog jest o Star Stable Online, grze w którą gram. Dlaczego jest o przygodach dziewczyny o dziwnym nazwisku? Chodzi o to, że mój nick w grze to Julia Wilknight. Nazwisko jest na wpół po polsku :D 
Będę tu pisała wszystko co przeżyłam w tej wspaniałej grze.
Zaczęłam trochę późno, bo mam już 10 poziom w grze, więc wiem już mniej więcej o co chodzi w grze co jest z jednej strony dobre, bo nie będę tu pisać (wielu) bzdur, ale z drugiej strony złe, bo... No właśnie, dlaczego? 
Ehh kończę ten post, bo książkę zacznę pisać =D

Ps Wiem, że teraz blog graficznie jest w rozsypce, ale spróbuję jak najszybciej to naprawić ;) 

3 komentarze:

  1. Cześć, mam prośbę. Bo w Star Stable nazywam się Julia Beefoot. Ludzie mnie z tobą mylą. Zmień nazwę proszę.

    OdpowiedzUsuń