środa, 18 lutego 2015

"Dostane sie wszedzie", inne konto oraz glupawka z klubem (znowu mega post) xD



Siemka ;)

   Wysyłałam fimlik wyżej na bloggera, ale coś nie chciał się załadować, więc wysłałam na YT i... masakra! Trwa on może 13 sekund, a wysyłał się z... 20 minut? ;_; To jak Ci youtuberze co robią filmiki po pół a nawet godzinie te wysyłają?! Chyba muszą mieć suer-ekstra-mega szybki internet O.o
   No więc widać na nim moje wygłupy xD To robię kiedy akurat.... Nie robię nic innego (;_;)...
   Postanowiłam podbić góry od strony Jeziora Valedale w stronę DUD. Nie udało się całkowicie, ale myślę, że jakbym tam jeszcze chwilę pokombinowała to by się udało ;) Filmik nagrałam przez przypadek, ale moim zdaniem to ciekawie wygląda. Opiszę jeżeli nie możecie odtworzyć albo... no albo coś xD Zjechałam z gigantycznej wysokości na tyłku konia (normalnie by nie przeżył) i wjechałam do jeziora beztrosko sobie potem w nim pływając *-* 
   Może komuś nie wyda się to śmieszne, ale ja sobie to puszczałam kilkanaście razy i dalej się śmieję xD Chodzi mi o to, że w realnym świecie coś takiego nie mogłoby się zdarzyć. Ba! Nawet w grze to jest dziwne :o Najpierw spadam z koniem z gigantycznej wysokości a następnie wpadam do jeziora i normalnie jak gdyby nigdy nic sobie w nim pływam ;D 
   A co do filmiku od razu przepraszam za słabą jakość :\ Chyba jest tam takie koło zębate i można tam jeszcze ustawić jakoś także jak coś to mam nadzieję, że w miarę coś widać... No cóż, Bandicam nie powala.
   Mam jeszcze kilka zdjęć z mojej dziwnej wyprawy xD
No mówiłam, że wszędzie się dostanę xD


Widać Zagajnik Druida (sekretne miejsce) C:

Coś tam widać... Tak jakby kawałek DUD, ale mapa mówi, że po drugiej stronie
jest szary obszar...
Odkrywcą być...
   Wczoraj zajrzałam na swoje drugie konto (mam trzy ;p) -Mia Darkberg. Ma 5 poziom i trochę SC z kodów, ale nie mam co tam robić ;-; Jednak postanowiłam, że zaktualizuję zakładkę "Inne konto" i zrobiłam dwa zdjęcia Mii C:

Taka z niej gangsterka xD
Fajne w sumie te rude włosy... Trochę takie jak ma Lisa. Może się obetnę
i przefarbuję? O-o

   Tak dla wiadomości teraz wyglądam tak (zdjęcie poniżej), ale czasami zmieniam kurtkę i czapkę na... kurtkę... ale taką jeździecką oraz kask (ubranie na cs). Taki mam teraz styl i na razie nie mam zamiaru go zmieniać xD
Ładne te bluzki z tyłu... :3


Ptasek ;')

Z serii moje ulubione miejsca :)

    Po wyprawie na góry Valedale pojechałam do Zielonej Doliny. Tak po prostu bez powodu... A! Nie, był powód. Powodem było zdjęcie powyżej. Mam zamiar sfotografować pięć miejsc w SSO, które najbardziej lubię, a potem po jakimś czasie zobaczyć czy gust mi się zmienił xD
   Wracając do Zielonej Doliny, przejeżdżając tamtędy zobaczyłam takie jakby ukryte miejsce. Pomyślałam, że może to jest kolejne wejście na szary teren *-* Zwołałam ekipę z EF, zawsze gotową do nowych odkryć: Rose, Tatianę, Veronikę. Potem dołączyła do nas Tatiana P (bo u nas w klubie są dwie, nigdy nie wiem z którą rozmawiałam dzień wcześniej). 

To zaczęło się tak...

    Wlazłyśmy w skałę i zrobiłyśmy zdjęcie samych głów koni xD Jak to wyglądało... ;DD Rose powiedziała Veronice, żeby się przesunęła do tyłu, bo widać było jej postać, a ona nagle pojawiła się w Rose O.o To było... dziwne ;_;
 
A skończyło tak...
    Okazało się jednak, że przejścia nie ma i pojechałyśmy na cs. Rose, Tatia P i ja na GHV, a Vero nie zdążyła :C W międzyczasie okazało się, że w pewnej grupie była (najprawdopodobniej) cziterka(osoba wykorzystująca tzw. czity, programy, które pozwalają jej się teleportować trochę dalej podczas cs). Nie będę rzucać nazwiskami, bo osobiście tego nie widziałam, ale jedna z dziewczyn mówiła, że była ona szybsza od drugiej dziewczyny o 10 sekund! 10 sekund na cs GHV? Mało możliwe :\ Tam jak wpada się na metę to jest walka o setne sekundy! Zwłaszcza w 1-2 grupie...

Tatiana w niemieckich owijkach. Zwróćcie uwagę na dziewczynę na czarnym
Oldenburgu... Najpierw napisała "Mruu" a potem "Powodzenia :^" O.o Ciekawe rzeczy
dzieją się w tym SSO

Płyniem promem *-*
    Promem popłynęłyśmy do Jarlaheim, żeby...
Mafia -_- Rose biedna bez oksów xD
    Pytać ludzi o godzinę po Niemiecku xD Nikt nie wiedział o czym mówiliśmy ;D Pytałyśmy chyba około cztery osoby... Większość uciekła :c
Znaczy to "Przepraszam, mój zegarek stanął. Która jest godzina?". Zamiast "my" powinno
być mein czy meine oraz zamiast d to t w pierwszym słowie, w "spa" jeszcze t -"spat" xDD
    Potem przeszłyśmy na Angielski i... Dalej nic :c Potem Veronika coś powiedziała po Niemiecku a ja na to (na czacie klubowym) "Veronika! Przecież w tym wcieleniu jesteśmy z Anglii" xD Potem Rose nas spaliła, bo pomyliły jej się czaty (wiedziałam, że to w końcu nastąpi, bo pisałyśmy na zmianę na Pogadaj i Klub) i napisała na Pogadaj coś w stylu: "Julka teraz Ty mówisz"... Po Polsku xD Zwiałyśmy na wyspę Padock C:

Nie wiem co to znaczy ;_; Jestem cienka z Anglika
   ... No i udawałyśmy kamienie :3

Normalnie jak nieżywe...
    Potem gdy nam się znudziło zaczęłyśmy spychać konie do wody. Mnie tylko raz się udało :C
Grubas Lewek nie chciał się przesunąć :\
    Wtedy jakaś dziewczyna chciała do nas dołączyć, a ja powiedziałam: "Nein" po czym "Ich verstehe nicht" i zaczęłam się oddalać, ale ona za mną jechała i mówiła "Nie rozumiem cie" ;_; Potem to już na serio się przestraszyłam, bo jechałam pełnym cwałem, a ona za mną D: Wpadłam z kilka razy na mur (bo to było w Jarlaheim) i chyba schody... Potem przejechałam cały mur i w końcu zgubiłam ją w wieży gdzie kiedyś były sanie Mikołaja C:

Tak wygląda ścigany człowiek...
   Na koniec standardowo pojechałyśmy nad Czarną Dziurę i Veronika pojechała tam gdzie nie można xD Potem jeszcze Slender po nocy i musiałam schodzić :) I to wszystko jednego dnia :D To był na prawdę udany dzień C: Dużo śmiechu i zabawy, trochę wpadek i nowych odkryć xD
A przecież krzyczałam: Nie! Vara! Vero!*"...


Do zobaczenia w następnym poście ;D

Ps Szkoda, że tak mało osób zna obce języki :c Trzeba się uczyć, bo mamy już wojnę za granicami kraju -na Ukrainie. Nie wiem jak Wy to interpretujecie, ale ja myślę, że prędzej czy później i do nas ona przyjdzie :\ Putin to zachłanny gość i rządzi żelazną ręką, łamie zasady, ale nikt mu się nie przeciwstawia, bo wszyscy się boją. Przecież Rosja to w końcu ogromny kraj...
Ale to już temat na osobny i niezbyt SSO-owy post...

5 komentarzy:

  1. No tak.....Zgadzam się bo putin chce zawładnąć kulą zimską...(on nie zasułguje na pisanie jego imienia wielką literą xD) To troche jak pan sands z SSO... Rosja jest wkońcu największym krajem w europie...Chyba xD A z innymi językami to jest trudno.....jak z depresją xD
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. putin to chyba jego nazwisko, ale mniejsza o to xD Na imię ma Vladimir czy też po naszemu Władimir C: Z całą resztą się zgadzam. Z tym nawiększym państwem w Europie to nie jestem pewna, bo z gegry to ja słaba jestem :\ Rosja też chyba jest w części po stronie Azji, więc nie wiem jak ją zaliczyć...

      Usuń
  2. No wiesz, ja świetnie znam angielski i uczę się ... hiszpańskiego xD Też się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, ja świetnie znam angielski i uczę się ... hiszpańskiego xD Też się przyda :D

    OdpowiedzUsuń