piątek, 20 lutego 2015

Snap od SSO, Kraina CNWO oraz wieczne potepienie i ciekawe plany na zycie... :3

Cześć...

   Mam dosyć złą wiadomość... Muszę odejść do Krainy Czarnej Nieskończenie Wiecznej Otchłani... Dlaczego? Otóż stało się to wczoraj na mistrzostwach. Aż wstyd mi o tym wspominać..

Czwartek, popołudnie
Biegnie, zajmuje 4 pozycję! Jeszcze tych kawałek! Jeszcze tylko ta skała! Ominąć czy przeskoczyć...? Może uda mi się zająć 3 miejsce! Ominąć.. Przeskoczyć... Szybko! Aaa... Skaczę! Zawiesza się na skale i nie może wyjść... Patrzy jak przejeżdżają koło niej inni, lepsi zawodnicy, którzy ukończyli zawody... Spoglądają na nią z pogardą, bo jak można utknąć w skale tuż pod metą...? :'c

   No i tak to właśnie wyglądało ;_; To był na prawdę pech... Utknąć pod samą metą w skale ;_; Ehh... xD Historia oparta na faktach zapomniałam dodać ;D
   Nigdzie nie idę, ale chciałam tylko zaznaczyć, że zawody to.. ZŁO D: Zwłaszcza te w FP. Już...1..2..3... 7... Yhyh... Nie ważne... Kolejny raz tam utknęłam >.< A kilka sekund po zakończeniu wyścigu koń sam wyszedł mi ze skały...
   Zapomniałabym powiedzieć o najważneijszym wczoraj SSO wysłało na My Story snapa o zajawce C: Nagranie przedstawia nogi jakiejś dziewczyny, która zjeżdża po ruchomych schodach. Myślę, że to centrum handlowe... Miasto Jorvik *-* Tak, to miejsce, które jest za Jodłowym Gajem i wyświetla się na mapce podczas podróży promem :))

Tam jest narysowana buźka! ;DD

Chyba nie umiałabym tak ładnie
napisać na telefonie palcem ;_;

   Jeśli dobrze zrozumiała to to oznacza mniej więcej: Co to do cholery było?! Powiedz co Ty o tym myślisz na INSTAGRAM'ie. Od razu mówię, że mogłam się pomylić, bo nie umiem i nie lubię angielskiego, więc zam tylko podstawowe słówka...
   Wypowiedziałabym się na Instagramie, ale nie mam tam konta xD Tylko FB (Julia Wilknight możecie mnie zapraszać jeśli chcecie, ale rzadko tam zaglądam :\) i SnapChata (podaję go tylko osobom, które znam w realu... SSO się nie liczy xD).
   A zwracając do moich przygód... Wczoraj Veronika (jej blog ;)) pokazała mi i Tatianie Q jak wejść na fontannę w FP (w zakładce o sztuczkach macie już przepis mam nadzieję, że się nie obrazi, że od razu tak wszystkim o tym roztrąbiłam, ale w rekompensacie reklamuję jej bloga xD [MACIE TAM WEJŚĆ, NAŁ!] A potem wrócić do czytania tego posta C: ). Potem musiała niestety iść a ja i Tatiana przejechałyśmy się na ognisko do SP. Nigdy nie byłam tam na ognisku, bo jeśli już na nie idę to albo dlatego, że nie mam SR, albo dlatego, że ja nie mam lub idę z klubem a wtedy zazwyczaj mamy w FP xD
   Kiedy usiadłyśmy okazało się, że zrobił się bug no i tak jakby no... Zaczęłyśmy tonąć w drewnie xD 

A potem kiełbaski znikły...

   Tatiana też potem wyszła, a ja pojechałam na małą sesję C:

Mrrr... Czysto walentynkowe zdjęcie z moim chłopaczkiem xDDD

Smażing plażnik ^-^

    To już koniec postu jednak dziś wybieram się na wyjątkową misję... Misję, któa być może odmieni moje życie (w SSO oczywiście), a jeśli mi się uda to pomogę pewnej osobie spełnić swoje marzenie... Powiem tylko jedno:
JORVIK Z LOTU PTAKA

8 komentarzy:

  1. To Cię szybciutko poprawię żeby Ci się nie utrwaliło :D "What on earth was that" - znaczy tyle, ile nasze "co to do cholery było?!" Co do Twego marzenia jest i również moim więc dzisiaj.. podbijamy Jorvik. /Lor

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za reklamę, aż mi się tak miło zrobiło :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem za galerią handlową było by przeciążenie serva,ogromnie duuuuuuuuuuuuużo bugów i można by wymieniać bez końca.......
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... Dlatego ja rzadko biorę udział w CS :)
    A poza tym świetny post :D
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  5. Coo? jakie Jovrik z lotu ptaka? JAK CI SIĘ UDA TO TO JESTEŚ MISZCZEM! :') Ja zawsze chciałam zobaczyć Jovrik z lotu ptaka *-* I oczywiśnie mnie tak nauczysz XD
    Melord

    OdpowiedzUsuń
  6. O Julia,ja dzięki temu,że nie przeskoczyłam zajęłam 1 miejsce ^^ A w moim zamiłowaniu do płotków i skoczków,to nie lada wyczyn xD Ah,i hmm czy mogłabyś dodać mojego bloga do polecanych?Jeżeli tak by się stało,ja też postarała bym się dodać twój ;)

    OdpowiedzUsuń