poniedziałek, 23 lutego 2015

Bieg po niebiosach Jorvik, koniec remontu i Chatango


A po lewej widać Stajnię Jorvik C:

Hejoo!

   Remont bloga wstępnie zakończony xD Nie ma zdjęć jeszcze do paru sztuczek i kilkudziesięciu postów, ale nie jest tak źle jak było ;_; W pewnym momencie miałam chyba z tysiąc tych znaczków zamiast tła i jeden wielki zamiast nagłówka... Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;D Przejrzałam sobie od początku wszystkie posty no i sobie przypomniałam kilka dobrych rzeczy c:
   Teraz blog jest na razie oczojebny, że tak powiem. Potrzebuję więcej czasu, żeby dostosować kolory tekstu i inne takie rzeczy...
   W weekend wraz z dziewczynami z klubu wybrałyśmy się na podbój przestworzy Jorvik :D Nie mogę powiedzieć jak, ale latałyśmy C: Niestety postać żyła własnym życiem i nie można było można nią jako tako kierować... Byłam w DUD gdzie nic nie widziałam, w ziemi w jakimś dziwnym miejscu (chyba nie było skończone D: Ups...), potem GHV z lotu ptaka, całe Jorvik ze dwadzieścia razy z lotu ptaka, siedziba DC (pod i nad *-*) i wreszcie Stajnia Jorvik oraz PUH (Południowa część UH [ta z zamkiem])...
   Dobra, chcecie mieć takie przygody? ;D Dołączcie do klubu C: Jeśli macie 14 lub więcej lat zapraszam tutaj: Jak dostać się do klubu EF Obecnie jest tam 12 osób. Świetny klub jeśli chcesz przeżywać wspólnie przygody (hyhy ja znajduję większość tych "przygód" np. wyrzutnie *-* albo jakieś inne rzeczy tego typu... Chociaż nie tylko ja) albo po prostu popisać z ludźmi, którzy są ogarnięci (ćsi! ja jestem wyjątkiem :P) to wbijaj do nas ;) Nie ma tam nudy ;D
   Tutaj znajdziecie więcej zdjęć z magicznej wyprawy w przestworza Jorvik. Piękne zdjęcia zostały wykonane przez Lor. Przez przypadek odkryła ona także dwie nowe lokalizacje O.o Zobaczcie sami ;) Bardzo ciekawy post c:
   A tak wyglądał nagłówek przed przeróbką:

Przed
   Do obróbki użyłam czcionki PWPerspective z dafont.com oraz GIMP 2 i PhotoScape :)
   A! Chciałam jeszcze powiedzieć o nowym czacie: Chatango. Fajna rzecz na razie na próbę. Jak nie wyjdzie to wrócę do Shoutboxa ;) Na Chatango możecie pisać jako 1. Anonim 2. Podpisując się 3. Logując się na swoje konto na Chatango (rejestracja tam jest darmowa a dzięki niej można wysłać na czat zdjęcia i znacznie ułatwia pisanie). Tak, więc na razie na czas próby, a jak nie wyjdzie to wrócę znów do Shoutboxa C:

   Do zobaczenia ;D

3 komentarze: