niedziela, 1 lutego 2015

Na wodospadzie i "Jak zostac zapomnianym mentorem Lor... cz.1" by prof. Julia Wilknight...

Tak to jest jak schodzisz z konia w ścianie i po niej chodzisz po czym uderzasz o sufit...

Hejo! :)

   Wczoraj wraz z Mel wybrałyśmy się na drugą w Jorvik "wyrzutnię" xD. W Valedale, niedaleko miejsca gdzie Dark Core robiło coś z wodospadem, nie pamiętam dokładnie co, ale był on potem zielony xDD Wlazłyśmy do ściany i zeszłyśmy z koni po czym... zaczęłyśmy chodzić po ścianie O.o Potem nas wyrzuciło za te kontenery i skończyło się to tak, jak widać powyżej ;_;
   Trochę wcześniej wykorzystywałyśmy tą wyrzutnię, ale na koniach i latałyśmy nad Valedale :D Opiszę ten trick w zakładce, która (mam nadzieję) niedługo powstanie C:
   W końcu trochę nam się to znudziło i odkryłam takie "przejście" dzięki któremu znacznie zbliżyłyśmy się do wodospadu aż na niego weszłyśmy! :D Słyszałam, że podobno da się to zrobić, ale nigdy nie wiedziałam jak :o O tym też napiszę w zakładce ;D


Piknie tam było <3 *-* Potem zjechałam stamtąd na sam dół ;_;

   Potem kiedy weszła Lor i Diana także je tam zaprowadziłyśmy, znaczy... Chciałyśmy, ale Diana ma jeszcze zablokowane to miejsce :c Dało się wejść tylko do pewnego momentu skrótem, ale potem była już niewidzialna ściana ("ściana płaczu" - słowa Lor xD). 
   Jednakże... Lor zapomniała już, że jestem jej mentorem :c Niewdzięcznica zapomniała jak oprowadzałam ją po sekretnych miejscach Jorvik i pokazywałam tajemnicze tricki... Zua kobieta. Chciałam zaznaczyć także, że w SSO oprócz mentora jestem także Duchowym Przewodnikiem oraz jasnowidzem :3
   Także tego... A! Zapomniałabym xD Przed wycieczką na wodospad pojechałyśmy na ujeżdżalnię gdzie miał być konkurs ujeżdżania, a był... konkurs skoków przez ludzi xD Najpierw skakałyśmy wszystkie przez Dianę, a potem inni gracze na ujeżdżalni też skakali ;_; I pytali czy to jakaś lekcja xDD Mniejsza o to, potem skakałyśmy przez Mel i Lor co było trudne, bo podobno Lor widziała, że nie skaczę, a chodzę w powietrzu O.o ;_;
   Wymyśliłam też nowe przezwisko dla Melanie -Melord xD
   Potem pojechałyśmy na bardziej popularną wyrzutnię w FP, gdzie Mel zgubiła swojego konia, a Lor nagle wyszła z gry O.o :c


A Melord jak zwykle wszystko "wje" xD
   Kończę, do zobaczyska! ;D

Ps czy Wy także macie trudności z dodawaniem komentarzy? Bo słyszałam, że nie można wcisnąć tego napisu "Dodaj komentarz". Może to przez kursor? :\

4 komentarze:

  1. Hahahaha spoko było wczoraj :D
    Dzisiaj też zgubiłam swojego konia ;__; Po tym, jak poszłam szukać Lor w głazach, utknęłam w tym rowie co ty XD zeszłam z niego, aby się jakoś wydostać i patrze a tam go nie ma! -.-
    Mel
    PS Jak widzisz, w końcu udało mi się kliknąć na 'komentarze' ! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nie typowe pytanie czym robisz zdj sso??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klawisz PRTSC, potem CTRL+V (lub po prostu wklej) do painta i już C;

      Usuń