sobota, 7 lutego 2015

Dziwne rzezby przy sklepie, nowe tricki i ciekawe spotkania... :D


Co ten druid trzyma? xD Co to jest? xDDD O.o



Hejo :D

   Chwila xD Bo teraz na prawdę próbuję się ogarnąć i na poważnie przemyśleć co przedstawia ta rzeźba na zdjęciu powyżej ;_; Hmmm... Tak na pierwszy rzut oka to druida i barany xD Ale jak się przyjrzeć to te cosie mają chyba skrzydła... Może to diabły? xD Nie no, nie wiem ;D 
   Dzisiaj znalazłam nową wyrzutnię :D Taką jak ta w FP. Taką samą skałę :) I ona na pewno pojawi się w zakładce... A propos zakładki :\ Dobra, przyznaję: nie mam pojęcia kiedy ją skończę... Postaram się do końca lutego, bo w tym miesiącu też kończy mi się SR :\ Bez niego nic nie zrobię, więc ogarnę się, zrobię zdjęcia tych sztuczek i je opiszę :)
To ta skała nad czapką. Wygląda niepozornie, a tworzy magię xDD :D
      Od kilku dni (tych kiedy nie było postów) zaczęłam przywiązywać większą wagę do cs (mistrzostw) oraz wyścigów... Nie mam jakiegoś przymusu typu: "Teraz są cs! Muszę wygrać! Jak nie wygram to potnę się mydłem w płynie" xDD Po prostu jak nie mam co robić to właśnie jeżdżę na cs i próbuję pobijać swoje rekordy w wyścigach :) Oprócz tego dalej poszukuję różnych sztuczek i ciekawostek w SSO. Dowód macie na zdjęciu powyżej :3
   Przykład ciekawostki: Jeżeli przejedzie się z Jodłowego Gaju do Jeziora Valedale nocą to będzie się miało dzień :D Taki bug. Ale nie u wszystkich się pojawia...

A ja się schowam...
    A wracając do cs... Dziś na mistrzostwach GHV (Dolina Złotych Wzgórz) był znów jakiś bug. Nie widziałam miejsca, które zajmuję ani większości biorących udział w wyścigu O.o Nie mogłam też pisać na czacie. Nie ukończyłam zawodów, bo musiałam wyjść z grupy... Potem inni też pisali, że nie widzieli cyfr przy miejscach w wyścigu. Dziwne... Ale zdarza się xD
Lew się kłania :)
   Jeśli już mówię o cs to na cs także spotkałam dziewczynę, która czyta mojego bloga :) Fajnie jest spotykać takich ludzi, ale z drugiej strony to trochę dziwne kiedy tak dużo wiedzą o mnie osoby, których nie znam xD Na przykład znają imiona koni... Tylko nigdy nie wiem co wtedy powiedzieć. Bo Wy, którzy to czytacie, znacie mnie tak dobrze, a ja Was w ogóle... :c
   A mówiąc już o blogach... Dziś około południa widziałam Melissę Seahall :D Wiedziałam, że była na polskim serwerze, ale wcześniej jej nie spotkałam... Byłam trochę zaskoczona, ale to chyba chodzi o to, że kiedy czytam to co ktoś napisał to nie zdaję sobie tak bardzo sprawy z tego, że ten ktoś na prawdę istnieje xD Wiem, dziwne tezy tutaj stawiam, ale czasem lubię wiedzieć skąd biorą się różne rzeczy :) Nie śmiać się tu :P Nie będę tutaj filozofowała, ale tak właśnie myślę... C:
   Aaa wydało się xD Tak, czytam inne blogi :D Głównie blogi znajomych albo te przydatne właśnie np. Melissy. Jest tam dużo przydatnych rzeczy. Na moim nie ma ich zbyt wiele ;) Jest głównie o moich przygodach xD Właśnie po to powstał: Żebym mogła dokumentować wspomnienia :)
   To już koniec posta.
   Do zobaczenia ;D

5 komentarzy:

  1. Napisałaś o mnie:) Dziękuję:)
    /Athena Sleepyforest

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy, żeby dostać się do Czarnej Dziury trzeba mieć jakieś specjalne zadanie? Zapytałam się dzisiaj na globalu czy ktoś mógłby mnie zaprowadzić do Czarnej Dziury i zostałam okrzyczana przez jakieś dziecko (było widać po stylu pisania -_-), że nie mogę się tam dostać, bo muszę mieć jakieś specjalne zadanie. (Dokładnie jak w szkole: nam 3-cio gimnazjalistom każą uważać na maluchy [ 1-6 podstawówka], a ja sama boję się o własne życie jak muszę przejść ich korytarzem :(. )
    Pozdrawiam, Liv Bravedawn (Tak znowu ja XD!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze to opisałaś! :D Przejść korytarzem podstawówki to na prawdę walka o przetrwanie xD Niby te niektóry dzieci takie małe, ale już nie raz mnie o mało co nie stratowały... Im mniejsze tym bardziej niebezpieczne ;D
      A wracając do Czarnej Dziury, nie można się tam dostać na legalu C; Tylko na samym początku jest jakieś zdjęcie z otwarciem Przesmyku Diabła :3
      Trzeba wejść na mury Jarlaheim i w odpowiednim miejscu skoczyć, tuż przed taką wieżyczką, ponieważ normalnie nie można skakać w Jarlu... Jeśli chcesz to mogę Ci kiedyś pokazać ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :D

      Usuń