czwartek, 26 lutego 2015

Krytyczna ocena Centrum Handlowego, plusy i minusy...

Ładna twarz Melordzie :3

Hejo! :D

   Pojechałam wczoraj/dziś zobaczyć Centrum Handlowe i... Wrażenie ogólne to: LOOOOOL! Suuuuuper! Zaje... fajnie xD Ale brakuje tam niestety paru rzeczy...
   Na łopatki rozłożyły mnie wnętrza sklepów. Te wszystkie stojaki na siodła, na uzdy, owijki na manekinach :D To jest coś co się chwali :) Następna rzecz to ta jakby przymierzalnia: Można tam szukać rzeczy kolorami! :))) Oczywiście od razu wyszukałam w czarnych rzeczach nową sukienkę:

Ładna bluzka i na nią ta sukienka... Wygląda trochę jak skórzana ;D
   Szczegóły, szczegóły i jeszcze raz szczegóły! *.* Dla mnie są one bardzo ważne, bo jestem dosyć spostrzegawcza i po prostu muszę coś wyhaczyć xD Jednak tutaj nie ma chyba nic takiego :O Zobaczcie na zdjęciu na podłodze leży ta plakietka "Closed" i taka jakby zdeptana. To jest super, że właśnie takie rzeczy też potrafią zrobić... Chodzi mi o to, że jak ktoś tędy przechodzi to zaraz zacznie się zastanawiać o co chodzi i zrozumie, że ta część jest jeszcze (albo dopiero co była) zamknięta, niedokończona. Nie wiem czy mnie rozumiecie :\
   Te szafki połączone z szafką to też boski pomysł, bo przecież jak jest się na zakupach to kupuje się dużo (jeśli ma się SC bo z SJ nie za wiele się kupi...) :) Szkoda tylko, że nadal są dla SR, bo ja tak zostawiłam spódnicę i takie czarne balerinki, które pasowałyby do tej sukienki *-* No cóż...
   Podoba mi się jeszcze to, że wnętrza sklepów są widoczne, że widać kto tam jest i itd. :)
   Niestety od razu po wejściu do Galerii Handlowej dały o sobie znać ograniczenia xD Chciałam iść lub nawet wbiec pod prąd po ruchomych schodach i... BUM! bariera... Ehh... W rzeczywistości często tak robię xD W takich mniejszych sklepach ;p A tutaj nie można :c No i nie można w ogóle iść po ruchomych schodach... No i nie ma normalnych schodów ;_; A co jak tamte się zepsują? Wybuchnie pożar albo coś w tym stylu? No i oczywiście nie ma windy T_T
   No i tak jakby ten Rapter... Się nie odzywa xDD W ogóle... A ja mam od niego autograf ;_; Na co mi on? Mogę go sprzedać tylko za 1 SJ... Widać to dopiero "wschodząca gwiazda".
   Kolejny minus za to, że nie da się tam normalnie dojechać. Wiem, że może wtedy Centrum nie byłoby dostępne dla Nie-Star Rider's, ale no weźcie ;__; Tylko autobusem można tam dojechać. A niby czemu? :'c
   Jednak podoba mi się to, że są tam wszystkie ubrania xD Tylko czy osoby z mniejszym poziomem będą mogły kupić wszystkie? O.o Bo były kiedyś takie ograniczenia... 


To już koniec na dziś c:
Trzymajcie się i do zobaczenia ;))

7 komentarzy:

  1. Pisze teraz komentarz nie na temat posta. Chciałam za to się spytać czy mogłabym dołączyć do klubu Enigma Figters. Jeżelibym mogła tam dołączyć moagłąbyś napisać w odpowiedzi?
    PS. Na sso nazywam się Britney Pandaside i mam 15 lvl. Prosze Cię bardzo o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spełniasz wymagania opisane na stronie klubu (m.in. min. 14 lat) to musisz napisać do Rose Westgarden ewentualnie zaprosić mnie do znajomych i wtedy dam znać czy właścicielka klubu jest online C:

      Usuń
    2. Dziekuje Ci bardzo za odpowiedź. c;

      Usuń
  2. Czyli C H jest już dostępne? Ojej! Napiszesz, jak można tam dojechać? Proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. *Na zasadzie gdzie jest autobus xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oops. Sorry. Przeczytałam post do tyłu i już wiem. Dzięki z góry xD

      Usuń