poniedziałek, 23 lutego 2015

Jorvik City Mall - Trailer


Hej! ;D

   Wiadomość z ostatniej chwili (z 5 godzin, ale ćsi!): W aktualizacji w tym tygodniu dodana zostanie Galeria Handlowa! Będzie się ona znajdowałana Wyspie Jorvik, czyli... Nie wiadomo gdzie xDD Stawiam na to miejsce koło Jodłowego Gaju tam gdzie podczas podróży promem widać napis "MiastoJorvik"... Tylko zachodzę w głowę na co ten autobus widoczny na nagraniu w 7 sekundzie? ;-; Jak to będzie wyglądało tak: Wsiadam do autobusu i pojawiam się w Galerii Handlowej to ja dziękuję.
   A jeśli ta Galeria będzie, że tak powiem stała normalnie i normalnie będzie można się do niej dostać to będzie super ;D Nie mogę się doczekaćchociaż i tak nie mam SR do 8 marca T_T Trudno się mówi... Przeżyję :D Amoże to i nawet fajniej? Pojawią mi się nowe misje i będę miała co robić, bo nie ma sensu kupować SR dla dwudniowych misji xDD 
   Dobra, czekam z niecierpliwością,
   Do zobaczonka ;D

12 komentarzy:

  1. WOOOW NIESAMOWITE! :O Też mam nadzieję że móżna będzie tam po prostu dojechać :P I też myślę że to będzie to "Miasto Jorvik". Jeśli tak będzie naprawdę to chyba w środę nie pogramy, bo to będzie całkiem spora aktualizacja. A tak z innej beczki chciałałbym dołączyć do EF :D Widzę że macie tam niezłą zabawę :P Spełniam wszystkie warunki (chyba xd). Muszę przejść jakiś casting czy coś w tym rodzaju? :D Jakby coś to możesz pisać mi na pocztę w SSO: Natalia Catbridge ;) albo na maila: nat879@interia.pl Bo w klubie w którym jestem nic się nie dzieje :(
    Pozdrowionka
    N.C. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa jest x'D Może najlepiej jak zaproszę Cię do znajomych na SSO albo poproszę Lorraine (liderkę) wtedy od razu jak wejdzie właścicielka to Cię doda ;) Daj znać (nawet na blogu) kiedy będziesz. Castingu nie ma xDD
      Chociaż jakby był to chyba byłoby ciekawie ;D

      Usuń
  2. Fajnie się zapowiada :) Ale żeby tylko konie nie stały się środkiem transportu....
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest super Ale:Blog jest oczojebny,CZEMU JEST TO GŁUPIE CHATANGO?! NIE MOŻE BYĆ SHOUT'BOX?!
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest aż tak zły? xD Moim zdaniem jest o niebo lepszy od Shoutboxa. Na Shoutboxie każdy mógł się pod każdego podszywać, a tutaj można założyć sobie (darmowe) konto w 2 minuty i ma się gwarancję, że nikt nie napisze czegoś "za ciebie" c: A jeśli nawet nie chce się go zakładać to zawsze można też pisać z Anonima...

      Usuń
    2. Mogę też jako administrator grupy usuwać z chatu wiadomości... Na Shoutboxie zostają one na zawsze ;-;

      Usuń
    3. No ale na tym chantago czy coś logowanie jest po ang. i tam gdzie wpisuję hasło to wyświetla mi się jakieś info którego nie rozumiem.
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    4. Ogółem to jest dla tych z lepszym jęz.ang.

      Usuń
    5. Jak jest to już przy logowaniu (Log in) to pewnie hasło jest złe, a jeśli jest to przy rejestracji (Sign up) to trzeba tak dwa razy wprowadzić to samo hasło (Password oraz Confirm password).
      Możesz napisać co Ci się wyświetla?

      Usuń
  4. Ja mam napisane: Set name i to klikam:Log in
    1.Anymolusy(no name)
    2.Witch a temaporary name
    3.As a chantago member:
    O co z tym chodzi? Nawet tłumacz tego nie tłumaczy!
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://mojstarstable.blogspot.com/p/jak-korzystac-z-chatango.html

      Usuń
  5. Ależ ja czekam na tą aktualizację ! Co parę minut sprawdzam czy już mogę grać :3 awww... Świetny blog :*

    OdpowiedzUsuń