wtorek, 24 lutego 2015

Nuda i leki na nia...

Yhyh x'DDD

 Siemka! C:

   Mijają kolejne dni bez SR i umieram z nudów... Na szczęście jest jeszcze klub ;) Wczoraj pojechaliśmy na ognisko...
Większość osób miała Fryzy, strój klubowy jest świetny :')
    Było na nim tylko pięć osób, ale tak sobie pomyślałam, że w pięć osób przynajmniej normalnie siedzimy xD W tych popularniejszych klubach po 50 osób na spotkaniach w większości nawet nie mają gdzie usiąść, ewentualnie siedzą w sobie nawzajem, a my tu sobie normalnie w cywilizowane sposób siedzimy C:

Tam tara ram... Kiełbski! :D
   A kiedy nie ma spotkań klubowych wyszukuję ciągle nowych sztuczek... Wczoraj odkryłam nową, ale dziwną wyrzutnię... Na zdjęciu u samej góry macie zakończenie próby jej użycia ;_; Tiaaa... Wiem, że to ciekawie wygląda.
   Wyrzutnia jest dziwna ponieważ po wykonaniu tych kroków (zejście z konia i odejście na taką odległość aż koń zniknie) i odejściu koń od razu zaczyna spadać i nie kończy ;_; Aż w końcu wpada pod skałę i rzuca się xD Gold (klacz Mel) i Ash tak właśnie skończyły... Potem Ash się uwolnił, ale zaraz potem wyłączyła mi się gra :\
Kolejne zdjęcie po wykonaniu tajemniczej sztuczki...
    No i to już koniec posta... Nie mam dziś weny. To chyba przez brak SR, a jutro otwarcie Galerii Handlowej :c Może przeżyję... albo poproszę kogoś o kod xD Najwyżej potem oddam. Zobaczymy.

Kiedyś przerobię to zdjęcie...
 Do zobaczyska! ;D

Ps dodałam na tą część tła gdzie jest tekst białą warstwę. Czy teraz lepiej Wam się czyta? ;)

4 komentarze:

  1. Hej Jula tu Blanka Hawkcake dzisiaj moja siostra grała w sso i cie widziałam ;D Natalia Oakwater to moja siostra :) widziałam ze sie nudasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa rzeczywiście mnie zapraszała xD Ale ja nie przyjmuję zaproszeń do znajomych od osób, których nie znam... No nudam się, miotam się po FP-Moor jak szarlatan ;D

      Usuń
  2. Musze kiedyś wypróbować jedną z tych wyrzutni xD Tak, teraz lepiej się czyta ;) Chociaż wtedy też się dało :P No więc będę dziś jak tylko skończy się aktualizacja, bo miałam Ci dać znać ;D
    ~N.C.

    OdpowiedzUsuń