wtorek, 17 lutego 2015

Pani Lasu, Aniol i wybielanie Asha, dziewczyna z Jarlaheim oraz niemile widzialni goscie (mega post)...


Na tle walentynkowych serc w Jarlaheim <3 W całym zestawie walentynkowym ;D

Hej, haj, siemson! c:

   Zacznę od tego, że wczoraj (wreszcie!) zebrałam cały walentynkowy zestaw :) Za moją głową jest ten misiek... Oczywiście musiałam zrobić takie zdjęcie, żeby nie było go widać ;_;
   O tu niżej jest takie gdzie trochę go widać...

Słodziaśny misiu ^^ Tak słodziaśny, że leży już grzecznie w szafie *-*
    To może teraz opowiem o tym co działo się pewnej nocy na padoku Steva... Zbierałam właśnie jagody i truskawki w Zielonej Dolinie, gdy nagle Ariana napisała, że na padoku Steva jakieś dziecko krzyczy, że ma 22 lata i że to jego padok, a pozostałe dzieci ją za to... Gwałcą O.o
   Powiedziałam sobie: Muszę to zobaczyć xD Popłynęłam promem, ale nie było już tego dziecka :c Jednak poznałam Panią Lasu z "Wiedźmina" i Anioła Stróża ;_; Pani Lasu była ubrana całkiem na zielono (cała, włosy, bluzka, spodnie, rękawiczki, kapelusz, buty, czaprak, siodło, ogłowie)... Dziwne, że jej koń wyglądał normalnie. Wysyłała też ciągle wiadomości na czat o treści: ":[".
   Natomiast Anioł czy też anielica (xD) jeździła na białym Tinkerze i wykrzykiwała: "Jestem Aniołem!" i "Mudlmy się!"... Także... Było dziko xDD Ariana chciała mnie przedstawić Pani Lasu, ale ona uciekła :c Anioł podeszła do mnie i powiedziała coś w stylu "Jesteś ZŁEM!"... ;-;
   No więc stwierdziłam, że to przez czarnego konia. Odnalazłam "kościół" "Anioła" i zapytałam czy Vanish go wybieli ;DD Tak, wiem, bardzo mądre O-o "Anioł" odpowiedziała, że tak i że jestem rozgrzeszona xDD Ale był z tego Anioła ubaw, tym bardziej kiedy robiła błędy ortograficzne w prostych słowach. Przez dłuższą chwilę nie wiedziałam czy mam się śmiać, czy płakać ;_;
   Tak więc jak przykazał "Anioł" pojechałyśmy po różowego Vanisha... Udało nam się go rozwalić kopystką i schować do pudełka jak rozkazała Ariana xD


Już nie będę musiała wysyłać Asha na wyspę kiedy będzie miał kompleksy przez
białego Araba - Mathew.

   Natarłam go różową skałą i sami zobaczcie efekt xDD
Przed
   Jeszcze kilka serii wybielenia i może Ash zamieni się w białego Andaluza? Kto wie...
Po
   Pamiętacie dziewczynę z Jarlaheim? Jest ich w zasadzie dwie: jedna jeździ po Stajni Jorvik a druga mniej więcej po drodze go Goldspurów. Ostatnio zaczęłam jeździć i pstrykać sobie zdjęcia z tą pierwszą xD Przyglądałam się jej i doszłam do wniosku, że jeździ bez wodzy ;_; Da się tak, ale to dziwne, bo koń ma przy ogłowiu kółeczka do wodzy O.o Taka ciekawostka...
Taka ona seksi :3 Rawr
Ciasto walentynkowe C:

   No to jak już pogadałam o głupotach to mogę przejść do następnej części tematu ("niemile widziani goście"). Myślę, że wiele osób z Was miało taką sytuację: Kupujecie kosz piknikowy, kiełbaskę albo po prostu jakieś jedzenie, jedziecie gdzieś sami lub z przyjaciółmi i rozkładacie swoje jedzenie... No i właśnie w tej chwili schodzą się jacyś ludzie >.< Nie znacie ich, oni nie znają Was, po prostu sobie siadają i się nie odzywają.
   Nie wiem jak to u Was, ale mnie to strasznie denerwuje... Chcę sobie na przykład zrobić zdjęcie na bloga jak jem ciasto walentynkowe xD Wiecie, tak przykładowo... 
   No i od razu ktoś przychodzi... -_-
Renata L poszukiwana za zajęcie krzesła obok mnie i postawienie na stoliku
pączka wbrew mojej woli xDD
    Rozumiem jeśli ktoś przyszedł pogadać czy coś w tym stylu... Albo to jakiś stary znajomy o którym zapomniałam i się nie przywitałam, albo straciliśmy kontakt, ale nie... Po prostu jakieś dziecko przychodzi siada sobie koło Ciebie, wyjmuje pączka i się nie odzywa ;-;
   Prawie zawsze jest taka sytuacja podczas ognisk i pikników... To jest denerwujące! Jestem z klubem, chcę tam z nim posiedzieć, pogadać a tu ktoś wchodzi i siedzi ;_; No serio? Aż tak są niektórzy samotni? A może nie pomyśleli czasem o tym, żeby się do kogoś odezwać, poznać i z nim pojechać na piknik?
A druidzi dalej bez twarzy xD
   A propos klubu C: Nie wiem w końcu czy pisałam, że dołączyła do nas Mel i Ariana xD Skleroza nie boli jak to mówią... Z Mel to było takie zaskoczenie, bo wchodzę na SSO, piszę do niej na znajomych, zaglądam kto jest dostępny w klubie i BUM "Melanie Mcbaker" :D Z Arianą w sumie też zaskoczenie, bo wchodzę na czat i widzę, że gęsto ludzi i jakaś osoba na A. Już myślałam, że to Auror(a), ale patrzę... A to Ariana ;D
   Pojechaliśmy na spotkanie klubowe co wyrzutni w FP, ale po drodze zagadały do nas jakieś dziewczyny... Jak zwykle o nic... Więc Rose zaczęła mówić po Niemiecku xD Udawałyśmy, że jesteśmy Niemkami (co z tego, że mam polski człon w nazwisku C: Jesteśmy z Niemiec. Tak...). Ogólnie to odzywała się tylko Rose, bo reszta klubu chyba idzie w Angielski xD Potem ja coś tam bąknęłam: "Na, ja" co znaczyło "No, tak"... Chyba. "Entschuldigung, ich verstehe nicht" - "Przepraszam, nie rozumiem" i takie tam... Oprócz tego to tylko "Nein" i "Ja" także dziewczyny chyba się skapły :o Ale czy to ważne? Ubaw był chociaż, bo jedna mówiła, że tata ją uczy niemieckiego a pisała tak: "You're speak Polski?". Także tego... XDD
A Lewek poleciał wyżej ^^


Co to za buty? O.o Takie troszki zdziwne...

    No i teraz kilka takich luźnych zdjęć...
Mathew (czyt. Mafiu) się kłania :3
Wy też lubicie ścigać się z kombajnem i przeskakiwać przez samochód
jeżdżący po SP? :D
    No i teraz tak pod koniec chciałam powiedzieć, że nie wiedziałam, iż jest tyle osób, któe czytają mojego bloga ale nie komentują xD Ostatnio spotkałam dziewczynę, która też czyta tego bloga, a nigdy nie widziałam, żeby coś pisała... Dlatego się troszkę zdziwiłam... Ciekawe ile jest osób, które to czytają... Niby są te wyświetlenia, ale ja im nie ufam xD Przecież niektórzy mogą wchodzić kilka razy albo wejść tu przez przypadek... 
   Zróbmy taką akcję ;D Każdy kto TO przeczyta pisze w komentarzu swoje imię i nazwisko z SSO (jeśli chcecie może być tylko imię i pierwsza literka nazwiska ;)). Chcę zobaczyć ile Was tu jest C: Mam nadzieję, że nie za dużo, bo dziwnie mi będzie, że dużo osób czyta to co piszę :o Najśmieszniej będzie jak nikt tego nie skomentuje albo podpisze się tu mój hejter xD 
   Dobra... Nie przedłużajmy C: 
   Do zobaczenia, cześć i nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu w postaci komentarza z imieniem ;D


Ps Nie, nie żulę komentarzy ;_; Nie jestem aż tak zachłanna żeby błagać o komentarze jak niektórzy z facebooka... Po prostu jestem ciekawa ile Was tu jest i przyrzekam, że to pierwsza i ostatnia prośba tego typu, żeby nie było ;)
Wiem, że jeśli ktoś jest inteligentny i normalny to zrozumie, że nie ma w tym ukrytego motywu ;D

32 komentarze:

  1. Ja mam na imię Antoinette Bravefall i SUPER POST!!! Uwielbiam takie rzeczy żeby się pośmiać i poczytać jakieś śmieszne scenki z życia xD Może się spotkamy? C: Jak tak to muszę powiedzieć że mój wygląd ktoś popsół (albo popsuł nwm xD) gdyż miałam włamanie na konto. Smuteczek :C
    Więc odpisz kiedy ci pasuje i...Spotkanie albo w Moor albo w fp bo sr mi się skończył. Jeszcze większy SMUTECZEK :C Wiem za dułgi komentaż xD dOBRA TO KONIEC
    Antoinette Bravefall
    P.S Też mnie to wkurza jak ktoś mi siada przy ognisku,kiedyś siedziałam z kol przy ognisku i nagle....Jakaś priscilla Siada i mówi: Idę po kiełbaski czekajcie. (Nie miałyśmy kiełbasek bo się nam ''wypaliło'' xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flo Fro ;p bardzo lubię ten Blog :D fajny pomysł z tą zakładką ze sztuczkami :DDD przyda się na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sso jestem Olivia Mactree ;) (Sorka że z anonima ;P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Violeta Applebell. Twój blog jest superowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już znasz, ale chce zrobić mój rytuał i dam komentarz xD Chociaż mam o czym pisać, bo poprosiłaś ładnie :)

    Ps. Czatuję na Twojego bloga jak na Mel XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania Greenstar :)

    PS. Trudno mi się klika na zakładki i pod spodem posta na "Komentarze"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie mogę już nic więcej zrobić :c Usunęłam ozdobny kursor, ale i tak sama czasem nie mogę kliknąć. Chyba mogłabym powiększyć czcionkę bloga, ale wtedy posty będą dwa razy dłuższe :\
      Zobaczę co tam jeszcze można ustawić...

      Usuń
    2. Chyba, że to wina przeglądarki, jeśli masz taką możliwość, żeby wejść na innej to spróbuj. Używam Mozilli Firefox i jest w miarę OK

      Usuń
    3. O, już teraz lepiej mi się klika xd
      Pisz więcej takich mega długich postów! :D

      Usuń
  7. Lorraine się zgłasza! :o
    Wiesz jaka.
    Ta najfajniejsza.
    No.
    :')

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaja MacKnight.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blanka Appleyard :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blanka my się przypadkiem nie znamy?
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    2. Ano znamy się, znamy...
      Ale rzadko się do Ciebie odzywam :>
      Postaram się częściej pisać do Ciebie :D

      Usuń
  10. Melanie Mcbaker
    KONIECZNIE MUSIMY SIĘ POZNAĆ!
    a tak poza tym to post mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS mam komputer w naprawie , dz dopiero w piatek ;__;
      Mel

      Usuń
    2. Aha, i prawdopodobnie nie bdz mnie do poniedzialku ;__;
      Mel

      Usuń
    3. Ej no! ;_; Nie rób mi takich rzeczy... Weź walnij ten komputer ode mnie na pewno się naprawi... To zawsze działa ^^ Hyhyhyhyh *szatański śmiech nr 4*

      Usuń
    4. Ale on był u informatyka.. XD
      Ale już jest! ^-^
      Melord

      Usuń
  11. Ty mnie już znasz xD
    /Athena Sleepyforest

    OdpowiedzUsuń
  12. Guten Tag :D!
    Ich bin Liv Bravedawn und Sie kennen mich, zumindest bei meinen Kommentaren. (Nienawidzę Niemieckiego -_-),
    Mit Freundlichen, Liv :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Ashley Westburg się kłania XD
    P.S. Nie ogarniam o co chodzi z tym aniołem i panią lasu XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatrice, a nazwisko cały czas zapominam XD Uwiebiam twoje mega posty ^^ pisz tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalia C xD Mnie też denerwują tacy ludzie co przyczepiają się do mnie na piknikach itp. Np. siedzę sobie raz ze znajomą na pikniku, a tu przychodzą jakieś 3 laski, siadają a potem się drą: "Spadać stąd, to nasz piknik!" xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Monika Archhand. Czytałam całego twojego bloga (zawsze czytam od początku do końca). I powiem ci, że jest lepszy od pewnego bloga, który uważałam za najlepszy na świecie, ale się skapnęłam, że ten jest dużo lepszy! Bo tam to były głównie zdjęcia, a ty masz dużo tekstu i takie śmieszne posty...

    OdpowiedzUsuń
  17. codziennie paczam na twojego bloga ponieważ mi się bardzo podoba.
    Lucy Eveninghand

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazywam się Dakota Lionnest

    OdpowiedzUsuń
  19. Elise Shortland ! Z North winners!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ich bin Arina Sealake. Deuch ist kapput.

    OdpowiedzUsuń
  21. Martine T. tak, to ja się podpisuję w komentarzach u ciebie jako Marti♥ lub Mart♥ XD No i ps: a na kiedyś się spotkamy w sso? sr mi się co chwile kończy, więc w np. sp nie ma możliwości. Sorki za błędy, komputer jest popsuty i sorki, że po czasie piszę komentarz
    Marti♥

    OdpowiedzUsuń