piątek, 13 lutego 2015

I znow sprawy bloga - nowe zakladki xDD ;D

Tyle słów... Trzeba sprawdzić... czy nie ma literówek... O-o

Hejo! :D

   Nie wiem jak u Was, ale u mnie strasznie przygrzewa D: A przecież jest jeszcze kalendarzowa zima... No! Koniec o pogodzie xD 
   Byćmoże zauważyliście już nowe zakładki C: A może nie... Wyjaśniam od razu o co z nimi chodzi. Pierwsza: "Ciekawostki i sztuczki" będzie dostępna od 20:00. Chcę żebyście już wiedzieli kiedy będzie dokładnie a po za tym... Jestem leniem - to już wiecie, ale nie wiecie, że jeśli już coś się gdzieś napisze, że się coś zrobi i jeszcze wyznaczy termin to na prawdę ma się świadomość, że trzeba dotrzymać obietnicy :)
   Druga zakładka: "Często zadawane pytania" była to strona, która utworzyłam już dawno, ale dopiero teraz dodałam ją do zakładki, aby ułatwić Wam do niej dostęp (wcześniej była dostępna tylko przez wyszukiwarkę albo przez link w poście... W którym to już nawet nie pamiętam xD).
   Lecę porobić jeszcze trochę zdjęć i porobić misje, bo od wczoraj nawet ich nie tknęłam ;D
Cześć i czołem ;D

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, nmg się doczekać ciekawostek i tricków ;D
    A teraz zadzieram kiece i lece zerknąć na 'często zadawane pytania; :)
    Melord :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń